به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۳۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۱۳۶۲۹۸

پاسخ رهبری به انتقادات مولوی عبدالحمید

گروه سیاسی: حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبر انقلاب اسلامی به نامه مولوی عبدالحمید به رهبری که در آن نسبت به برخی تبعیض‌ها نسبت به اقوام و اهل تسنن انتقاد کرده بود پاسخ داد كه متن آن به شرح زیر است:
جناب آقای مولوی عبدالحمید
سلام علیکم
مرقومه جنابعالی خطاب به مقام معظم رهبری دریافت و به استحضار ایشان رسید. معظم‌له از اظهار علاقه‌مندی شما به نظام مقدس جمهوری اسلامی و جانبداری و حمایت و دفاع از کشور و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی قدردانی کرده و فرمودند:
«همه ارکان جمهوری اسلامی موظفند بر اساس معارف دینی و قانون اساسی هیچگونه تبعیض و نابرابری بین ایرانیان از هر قوم و نژاد و مذهبی روا ندارند. ما هم به جد معتقدیم همه باید با هم در کنار هم و در صفوف فشرده و واحدی به سربلندی و عزت ایران اسلامی بیندیشند و در راه آن تلاش کنند و اجازه ندهند دشمنان این مرز و بوم و خناسان وابسته به این و آن در این صف واحد تفرقه افکنده و کارشکنی کنند». به این امید که با الهام از تعالیم اسلامی و تمسک به اصول قانون اساسی همه ما به عنوان ایرانی بتوانیم در جهت اعتلای کشور و تامین منافع ملی و تحکیم وحدت و یکپارچگی گام برداریم و نقش خود را در انجام وظایف دینی و ملی ایفا کنیم.