به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۱۳۶۳۳۸

اطلاعیه عجیب مالک جدید نفت تهران

گروه ورزشي: باشگاه نفت تهران به شرکت فرآورده های نفتی پارس طلاییه واگذار شد. شرکتی که مدیریت آن را حمیدرضا جهانیان برعهده دارد.
 
تیم فوتبال نفت تهران که از سال گذشته و پس از واگذاری به بخش خصوصی مشکلات عدیده و عجیبی را تحمل کرده؛ امروز با خبری تازه مواجه شده که دلالت بر انتقال سهام این باشگاه از شرکت بهنام پیشرو به شرکت نفتی پارس طلاییه دارد. مالک این باشگاه در رسانه خبری خود این خبر را چنین اعلام کرده است: خردکننده هیمنه آمریکا صاحب تیم فوتبال نفت تهران شد. این اعلامیه عجیب اشاره به توقیف یک کشتی باری دانمارکی از سوی این شرکت دارد، شرکتی که بنا به ادعای مدیرعامل شرکت از یک ناو آمریکایی درخواست کمک کرده بود و باتوجه به اینکه ناو و جگنده ها به سمت کشتی حرکت کرده بودند، تیم عملیاتی نیروی دریایی ماموریت خود را با موفقیت به سرانجام رسانده و کشتی را به بندرعباس منتقل کرده است.

به این ترتیب مالک جدید باشگاه نفت خود را خردکننده هیمنه آمریکا معرفی کرده است. او که با مباشرت فردی به نام مهاجری اختیار باشگاه نفت را در اختیار گرفته در قدم اول باید تکلیف سرمربی و سپس کادر بازیکنان را روشن کند و بعد از آن تازه نوبت مطالباتی است که در این باشگاه انباشته شده و کسی مسئولیت آن را برعهده نمی گیرد. البته ظاهرا شرط واگذاری رسیدگی به بدهی های پیشین باشگاه بوده است. باید دید مدیری که هیمنه آمریکا را خرد کرده می تواند از پس طلبکاران باشگاه نفت هم بربیاید یا نه؟

علی کریمی بازهم گزینه سرمربی گری نفت شد
علی کریمی باردیگر گزینه اول مربیگری نفت تهران شد. با منتفی شدن مساله انتقال نفت تهران به بهنام پیشرو و واگذاری آن به شرکت فرآورده های نفتی طلایه باردیگر این احتمال وجود دارد که علی کریمی هدایت نفت تهران را به عهده بگیرد. سرانجام گویا تکلیف مالکیت باشگاه نفت تهران مشخص و این باشگاه به شرکت طلایه واگذار شد.
اما اولین خبری که بعد از مشخص شدن تکلیف مالکیت باشگاه منتشر شد سرمربیگری این تیم بود. به نظر می رسد حمیددرخشان دیگر با تیم نفت تهران به عنوان سرمربی همکاری نکند و مالکان جدید نفت تهران باب مذاکره را با علی کریمی گشوده اند. البته کریمی هنوز پاسخ مثبتی به مسئولان جدید نفت نداده است اما این باشگاه در صدد است تا رضایت جادوگر را برای نشستن روی نیمکت سرمربی گری تیمشان جلب کنند. علی کریمی این روزها در حال سپری کردن کلاس های مربیگری B آسیا است.