به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۱۳۶۳۴۰
ساختار حضور بانوان در ورزشگاه‌ را نداریم! (البته فقط بانوان ايراني!!)

واکنش تاج به شایعه تبانی با سوریه

گروه ورزشي: در پی بروز شايعات و همچنين اظهار نظر حشمت الله فلاحت پیشه، نماینده مجلس که در یک توییت، تیم ایران را به تبانی مقابل سوریه متهم کرده بود، رییس فدراسیون فوتبال واكنش نشان داد.
واکنش تاج به شایعه تبانی با سوریه
مهدی تاج پس از جلسه با کارلوس کی‌روش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه خوبی را امروز (چهارشنبه) با آقای کی‌روش برگزار کردیم و یک بار دیگر برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی را مرور کردیم. قرار است ان‌شاءالله در هفتم مهرماه پیش از دیدار برابر روسیه، با تیم ملی فوتبال توگو دیداری دوستانه داشته باشیم.
وی ادامه داد: با توجه به این که برخی از تیم‌های ملی در گیر و دار  مقدماتی جام جهانی هستند نتوانستیم با هر تیمی مذاکره کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: به این دلیل با توگو بازی می‌کنیم که ممکن است یک کشور آفریقایی با ایران در جام جهانی هم‌گروه شود. ما یک بازی با توگو و یک بازی با روسیه در روسیه انجام می‌دهیم. برنامه ما این است که هشت بازی تدارکاتی داشته باشیم که دو تا از آن‌ها قطعی شده است. ما با کی‌روش صحبت کردیم که برنامه‌اش را مکتوب بدهد تا به دنبال نقدینگی لازم برای برنامه‌های او برویم. 

تاج در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی ایران با سوئد هم  بازی دوستانه برگزار می‌کند گفت: اگر بخواهم برنامه منظم و مکتوب‌مان را بگویم دو بازی با روسیه و توگو قطعی است. همچنین این که به روسیه می‌رویم اتفاق خوبی است چون احتمال دارد یک کشور آفریقایی هم‌گروه ما شود و همچنین روسیه هم از کشورهای حاضر در جام جهانی است و احتمال هم‌گروهی با این تیم هم وجود دارد. این دو بازی تدارکاتی که قطعی شده‌اند مناسب هستند. همچنین ما نمی‌توانیم طبق قوانین فیفا در دو قاره مختلف بازی کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال درباره برنامه‌های این فدراسیون برای صعود تیم ملی از گروهش در جام جهانی روسیه تصریح کرد: برای این اتفاق چند فاکتور اهمیت دارد. کی‌روش برنامه‌ای استثنایی که برای این صعود به ما داده و ما سه ساعت با هم درباره آن صحبت کردیم و به دنبال این هستیم که آن را اجرایی کنیم. در این جلسه هر دوی ما درباره اتفاقات دو هفته اخیر ناراحت بودیم و به این نتیجه رسیدیم هر دو طرف از این اتفاقات ضرر می‌کنیم. در حال حاضر چون برنامه مکتوب داریم می‌توانیم مکتوب تصمیم بگیریم.

او در ادامه درباره وضعیت پاداش ملی‌پوشان اظهار کرد: پاداش‌ها طبق آیین‌نامه پرداخت می‌شود. می‌گویند فشار وارده بر فدراسیون باعث پرداخت پاداش‌ها شده اما این طور نیست. ما طبق آیین‌نامه تعیین شده پاداش‌ها را پرداخت می‌کنیم. تلاش‌مان این است که قبل از اولین بازی‌مان تکلیف پاداش صعود و سه موفقیت اخیر ملی‌پوشان مشخص شود.

تاج در ادامه درباره این که عنوان شده در دیدار ایران برابر سوریه تبانی انجام شده است گفت: من اصلا این موضوع‌ها را قبول ندارم. کسانی که این مساله را مطرح می‌کنند بهتر است بدانند ما در چند سال گذشته برابر سوریه در ورزشگاه آزادی چه نتایجی کسب کرده‌ایم. وقتی دو بار توپ به دیرک دروازه می‌خورد خودش نشان دهنده این است که این مسائل هیچ کدام درست نیست. بازیکنان ما هم جوان بودند و می‌خواستند ابتدا گل نخورند که همین بی‌تجربگی باعث شد پس از دریافت گل اول کمی شرایط تیم تغییر کند اما همین که توانستیم بدون شکست، دور مقدماتی جام جهانی را پایان ببریم بسیار خوب بود. البته این تساوی برای ما لازم بود چرا که غرور کاذب را که در برخی ایجاد شده بود از بین برد. البته من از کسب نتیجه مساوی خوشحال نیستم اما می‌بینم توقعات را باید به اندازه‌ای که هستیم بیاوریم. ما از امروز دیگر باید با تیم‌های قدرتمند بازی کنیم.

او درباره این که سوری‌ها از مهمان‌نوازی ایران هم گلایه‌مند بودند گفت: اگر علیه مهمان‌نوازی ما صحبتی مطرح شده باشد، درست نیست. رییس فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به برگزاری جشن صعود در ورزشگاه آزادی گفت: ما برای برگزاری این جشن برنامه‌ریزی‌هایی از قبل انجام داده بودیم. حتی برنامه‌های قبل از بازی هم به طور کامل اجرا شد اما برای بعد از بازی ناظر بازی اعلام کرد که اجازه نمی‌دهد نورافشانی انجام شود زیرا ما در دیدار برابر کره یک بار سقف اخطار را دریافت کرده بودیم، در این بازی ریسک نکردیم تا مجددا با جریمه یا محرومیت مواجه نشویم. به همین خاطر نورافشانی را انجام ندادیم. البته ناظر فیفا اعلام کرده بود در صورتی اجازه می‌دهد این کار انجام شود که اتوبوس تیم ملی سوریه از ورزشگاه خارج شود. کی‌روش هم حتی برای برگزاری مراسم ۱۰ دقیقه بازیکنانش را در میانه زمین نگه داشت و حتی یک دور افتخار هم با آن‌ها زد اما به هر حال این مساله انجام نشد.

تاج درباره پاداش ۲.۵ میلیاردی وزارت ورزش و جوانان هم گفت: این مبلغ به عنوان پاداش صعود پرداخت شده و ما هم این پول را در همان جایی که اعلام شده هزینه و بر اساس آیین‌نامه‌ها رفتار می‌کنیم. اگر خاطرتان باشد دوره قبل هم که به جام جهانی رفتیم دولت پاداشی را به عنوان پاداش صعود پرداخت کرد که این بار هم از طریق وزارت ورزش انجام شده است. تاج درباره سفر رییس فدراسیون فوتبال آلمان به ایران هم گفت: با نامه‌نگاری‌هایی که انجام شده قرار است رییس فدراسیون آلمان به ایران بیاید تا قراردادهای خواهرخواندگی در همه رده‌های سنی به امضا برسد.

رییس فدراسیون فوتبال درباره اشتباه در بلیت فروشی و فروش بلیت به بانوان اظهار کرد: ما که در ورزشگاه حاضر می‌شویم در جریان واقعیت‌های موجود درون ورزشگاه هستیم. در حال حاضر از لحاظ ساختاری و فیزیکی آمادگی ورود بانوان را نداریم. باید گیت‌های ورودی جداگانه داشته باشیم که این اتفاق نیفتاده است. با آن اشتباهی هم که در سیستم بلیت فروشی رخ داد تنها ۱۱ نفر از بانوان بلیت خریدند که با تذکر ما آن بلیت‌ها ملغی شد. او افزود: بحث دوم رایگان کردن حضور تماشاگران در ورزشگاه بود که این تصمیم از سوی فدراسیون گرفته نشد. اگر این تصمیم از سوی فدراسیون بود در سایت ما اعلام می‌شد. اسپانسر این کار را کرد و با خرید بلیت‌های باقی مانده، بازی رایگان شد. البته تعداد بلیت خوبی هم فروخته شد که نزدیک به ۳۳ هزار بلیت بود.

تاج درباره حضور بانوان سوری در ورزشگاه آزادی تصریح کرد: از بانوان ایرانی هم حضور داشتند. دو سه بانوی ایرانی در VIP حضور داشتند که یکی از آن‌ها نایب رییس خودم بود. زمانی که سوری‌ها به ورزشگاه آمدند، ما آن‌ها را طبق قوانین بین‌المللی به ورزشگاه راه دادیم و مشکلی هم پیش نیامد. رییس فدراسیون فوتبال در پایان در پاسخ به این سوال که چرا وقتی حضور بانوان سوری باعث ایجاد مشکل نشد، به بانوان ایرانی هم اجازه حضور در ورزشگاه ندادید؟ گفت: این مساله‌ای است که باید بررسی شود.

۱۳۹۶/۰۶/۱۷ ۰۷:۵۲
ایا این دو خانم زیبای سوری که یکیشون پرچم سوریه داره محجبه اند؟؟؟؟؟ ورود چنین خانمهایی به ورزشگاه ازاده اونوقت برا خانم موگرینی با رعایت حجاب بیشتر در مجلس جنجال سلفی ساخته شد!! (355402)