به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ ساعت ۲۲:۱۳
کد مطلب : ۱۳۶۳۶۱

حاشیه استقلال بر سر دروازه‌باني

گروه ورزشي: دروازه‌بان تیم استقلال از لیست تیمش برای بازی با گل گهر سیرجان خط خورد.
استقلال در حالی امروز (پنجشنبه) راهی کرمان شد که با تصمیم علیرضا منصوریان سرمربی این تیم، سیدحسین حسینی دروازه‌بان دوم استقلال از لیست 18 نفره تیمش خط خورد. ظاهرا حسینی از نبودن در ترکیب اصلی ناراحت بوده و این موضوع را به گوش کادر فنی هم رساند و همین مسئله باعث شد سرمربی استقلال روی نام او خط قرمز بکشد. حسینی حتی با علیرضا منصوریان، دعوای لفظی هم داشته  است.
پیش از این قرار بود منصوریان در بازی های حذفی به سید حسین حسینی بازی دهد تا هم انگیزه این دروازه بان از بین نرود و هم اینکه بتواند خودی نشان دهد و منصوریان او را برای بازیهای لیگ برتر، آماده کند.
با توجه به عملکرد رحمتی در بازیهای لیگ برتر، که باعث انتقادهایی هم شده بود، همه فکر می کردند حسینی گلر اول استقلال در بازی مقابل گل گهر سیرجان خواهد بود اما علیرضا منصوریان ریسک نکرد و در نهایت رحمتی به عنوان دروازه بان اول اعلام شد. با اعتراض سید حسین حسینی به علیرضا منصوریان نام این بازیکن را از لیست خط خورد تا اولین حاشیه استقلال پیش از بازی با گل گهر رقم بخورد. به این ترتیب سید مهدی رحمتی و ارشیا بابازاده فرزند حمید بابازاده مربی دروازه بانان استقلال، تنها دروازه بان های استقلال در مقابل گل گهر خواهند بود. برخی خبرها حاکی از آن است که حسینی آنقدر ناراحت است که در نیم فصل دوم تصمیم به جدایی از استقلال خواهد گرفت. حسینی به دوستان نزدیکش گفته است انتظار داشت در جام حذفی درون دروازه استقلال بایستد و البته اشاره غیرمستقیمی به نتایج و عملکرد سید مهدی رحمتی در بازیهای گذشته استقلال هم داشته است.
استقلال فردا (جمعه) در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت 17:45 در ورزشگاه اختصاصی گل گهر سیرجان به مصاف این تیم خواهد رفت./نود