به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ ساعت ۰۰:۰۷
کد مطلب : ۱۳۶۴۳۳
درخشش دسته اولی در جام حذفی فوتبال ایران

فولاد، پیکان و سپیدرود هم حذف شدند!

گروه ورزشی: بعد از حذف پدیده مشهد، سایپا تهران، پارس جنوبی جم، سپاهان اصفهان و ذوب آهن اصفهان، روز شنبه هم تیم های فوتبال لیگ برتری فولاد خوزستان، سپیدرود رشت، پیکان تهران و راه آهن تهران با قبول شکست مقابل حریفان از گردونه رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور کنار رفتند!
فولاد، پیکان و سپیدرود هم حذف شدند!
در ادامه مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه های ایران، تیم لیگ برتری پیکان با هدایت «مجید جلالی» مقابل تیم دسته اولی بادران با حساب سه بر یک شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت. با این اوصاف پیکان همراه با پدیده مشهد، سایپا تهران، پارس جنوبی جم، سپاهان اصفهان و ذوب آهن تیم های لیگ برتری محسوب می شوند که وداع زودهنگامی با جام حذفی باشگاه های ایران داشتند.

راه آهن در خانه خود با حساب 2 بر یک برابر خونه به خونه بابل متحمل شکست شد و از گردونه مسابقات کنار رفت. «جواد نکونام» هدایت تیم دسته اولی خونه به خونه بابل را برعهده دارد. سیاه جامگان مشهد در خانه خود با برتری 3-1 مقابل برق جدید شیراز راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

حذف سپیدرود در دربی گیلان
همچنین در ادامه مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه های ایران، شنبه شب تیم لیگ برتری سپید رود رشت در شهرآورد گیلان میزبان ملوان انزلی بود که این دیدار پرهیجان با پیروزی سه بر یک ملوان به اتمام رسید.
«پژمان نوری» کاپیتان باتجربه ملوان انزلی در دقیقه 30 و با ضربه آزاد تماشایی برای میهمان گلزنی کرد و «حسین ابراهیمی» در دقیقه 89 از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.
در دقیقه 98 «بابک مرادی» از روی نقطه پنالتی برای میهمان گلزنی کرد و در دقیقه 114 «محمدرضا نقدی پور» سومین گل ملوان را به ثمر رساند تا میهمان با یک پیروزی ارزشمند به مرحله بعدی صعود کند.
با این اوصاف سپید رود رشت جدیدترین تیم لیگ برتری حذف شده از این رقابت ها لقب گرفت.

حذف فولاد به دست ایرانجوان بوشهر
ایرانجوان بوشهر هم موفق شد در اهواز برابر فولاد به پیروزی یک بر صفر برسد و تازه ترین شگفتی را رقم بزند. در آخرین دیدار شب سوم مسابقات مرحله یک شانزدهم جام حذفی تیم‌های فولاد خوزستان و ایران‌جوان بوشهر از ساعت 20 امشب در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند. فولاد که در لیگ برتر 7 امتیاز کسب کرده بود، به نظر می‌رسید کار راحتی برابر ایرانجوانی که بعد از سه باخت در هفته چهارم لیگ دسته اول به یک امتیاز دست پیدا کرده بود، داشته باشد اما با این حال بوشهری‌ها کار بزرگی انجام دادند و توانستند با گلی که در دقیقه 84 به ثمر رساندند به جمع 16 تیم نهایی جام حذفی راه یابند.

پیش از این تیم های لیگ برتری پیکان، پدیده مشهد، سایپا تهران، پارس جنوبی جم، سپاهان اصفهان و ذوب آهن اصفهان با قبول شکست مقابل حریفان به کار خود در فصل جاری جام حذفی پایان دادند.