به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ ساعت ۰۰:۴۱
کد مطلب : ۱۳۶۵۶۱
با هت‌تریک ادواردو؛

الهلال در انتظار برنده پرسپولیس- الاهلی

گروه ورزشی: الهلال عربستان با نمایش برتر نسبت به العین امارت موفق شد به جمع 4 تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
الهلال در انتظار برنده پرسپولیس- الاهلی
به گزارش "ورزش سه"، در نخستین بازی دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات که در دیدار رفت به تساوی بدون گل رسیده بودند، از ساعت 21:30 امشب در استادیوم ملک فهد ریاض مقابل هم قرار گرفتند. الهلال عربستان که با صدرنشینی در گروه D و حذف استقلال خوزستان به این مرحله راه یافته در نیمه اول نمایش برتری از العین ارائه کرد و در دقیقه 43 روی ارسال نیکولاس میلسی، هافبک اروگوئه‌ای از ضربه ایستگاهی سمت چپ زمین و ضربه تمام کننده کارلوس ادواردو برزیلی به گل اول دست یافت.
 
الهلال برای حفظ برتری تا پایان نیمه اول به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 1+45 با پاس بلند و زیبای میلسی و مهار توپ و شوت دقیق ادواردو برزیلی که البته این بار در موقعیتی مشکوک به آفساید زده شد، دومین گل را به ثمر رساند تا با پیروزی 2 بر صفر به رختکن برود. الهلال که حمایت بیش از 42 هزار تماشاگر را در ورزشگاه خانگی خود داشت، در نیمه دوم حفظ توپ و کار دفاعی را در دستور کار قرار داد تا از دو گل زده محافظت کند که در این کار موفق بود و در دقیقه 74 نیز روی یک ضد حمله سریع و ضربه بغل پای ادواردو سومین گل را هم زد تا با درخشش و هت‌تریک این ستاره برزیلی کار را پیش از شروع مسابقه تمام کند.

العین امارات برخلاف مرحله یک هشتم نهایی که استقلال را مقتدرانه حذف کرده بود، این بار نمایشی دور از انتظاری برابر الهلال عربستان ارائه داد و نتوانست حتی یک از گل‌های خورده برابر این تیم را جبران کند تا با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شود و از راهیابی به جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا باز بماند. الهلال عربستان که نخستین تیم راه یافته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیاست، حالا باید منتظر نتیجه دیدار فردا شب پرسپولیس و الاهلی عربستان باشد تا با یکی از این دو تیم که در دیدار رفت به میزبانی نماینده ایران به تساوی 2 بر 2 رسیده‌اند، در این مرحله مقابله کند.