به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ ساعت ۰۰:۵۹
کد مطلب : ۱۳۶۵۶۲
برانکو: هوای امارات با پرسپولس یار نیست

AFC: همه نگاه‌ها به طارمی خواهد بود

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایطمان در دبی بسیار خوب است، تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در بازی با الاهلی موفق شویم.
AFC: همه نگاه‌ها به طارمی خواهد بود
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه به دنبال شاد کردن ۸۰ میلیون ایرانی در بازی فردا برابر الاهلی عربستان است گفت: شرایطمان در دبی بسیار خوب است، تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در بازی با الاهلی موفق شویم. او ادامه داد: متاسفانه هوا با ما یاری نمی‌کند، چون اینجا رطوبت بسیار بالایی دارد، اما این شرایط نمی‌تواند برای ما مشکل ساز شود و با تمام خوشبینی به ابوظبی خواهیم رفت.

برانکو درباره شرایط فنی تیم پرسپولیس برای صعود به مرحله بعد و اینکه ۳ بازیکن ۳ اخطاره دارد اظهار کرد: شرایط تیم در دبی بسیار عالی است و تمام تلاشمان را برای یک بازی خوب مقابل الاهلی انجام خواهیم داد. ما برای پیروزی وارد میدان می‌شویم و فقط یک هدف داریم ، آن هم پیروزی است. بازی ساده‌ای نخواهد بود با تیمی بازی می‌کنیم که ۸ ملی پوش عربستان را در اختیار دارد و همینطور بازیکن خطرناکی، چون عمرالسومه که در بازی رفت خیلی اذیتمان کرده، اما ما هم تیم کوچکی نیستیم و در مقابل آن‌ها قهرمان ایران حضور دارد و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا صعود کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس افزود: درباره کارت زرد‌ها هم هیچ حسابگری نخواهیم کرد و با تمام انرژی کار را شروع می‌کنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم وبازیکن ذخیره زیادی داریم که در هر زمان می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم.
برانکو درمورد ترکیب پرسپولیس مقابل الاهلی گفت: ما ترکیب خودمان را داریم و البته دوست داریم متفاوت هم باشیم. مهمترین مسئله این است که همه بازیکن‌ها در سلامت هستند به جز سید جلال حسینی که مصدوم است. اکنون بازیکن‌ها در وضعیت بهتری نسبت به بازی رفت قرار دارند. در تمرین آخرهم شرایط بازیکنان را بررسی می‌کنیم تا متوجه شویم که در چه وضعیتی هستند و بر اساس آن تصمیم نهایی را برای ترکیب می‌گیرم.

او بیان کرد: قطعا سید جلال حسینی در بازی فردا غایب خواهد بود و طبق برنامه شخصی تمرین می‌کند. سرمربی پرسپولیس درباره استفاده از شجاع خلیل زاده و محمد انصاری در خط دفاع گفت: از شما تشکر می‌کنم که کمک می‌کنید و ترکیب تیم را مشخص می‌کنید. برانکو درباره برنامه ریزی برای صعود با توجه به شرایط بازی‌های رفت تصریح کرد: ما کامل به این قضیه واقف هستیم و انتظار دارم بازیکنانم شوق و انرژی صعود خودشان را نشان دهند تا با پیروی در این بازی دل ۸۰ میلیون ایرانی را شاد کنیم.

AFC: همه نگاه‌ها به طارمی خواهد بود
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار برگشت تیم‌های الاهلی و پرسپولیس در یک چهارم ن‌هایی لیگ قهرمانان آسیا، با انتشار گزارشی به استقبال این مسابقه رفت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار روز سه شنبه تیم های الاهلی و پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در گزارشی کوتاه به تحلیل شرایط دو تیم پرداخت. سایت ای اف سی می نویسد: تیم های الاهلی و پرسپولیس روز سه شنبه در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه محمد بن زاید به میدان می روند ، دو تیم ماه گذشته در دیدار رفت، تساوی جذاب 2-2 را رقم زدند.

 الاهلی
الاهلی پس از اینکه دو گل برتری در بازی رفت را از دست داد، به دنبال آن خواهد بود که واکنش مثبتی از خود نشان دهد زیرا آنها قصد دارند برای اولین بار پس از سال 2012 به نیمه نهایی بازگردند، آن سال آنها به فینال راه یافتند و در نهایت با شکست مقابل اولسان هیوندای کره به عنوان نایب قهرمانی دست یافتند. تیم شهر جده سال جاری در فرم و شرایط خوبی بوده است، این تیم از گروهی که تیم های العین، ذوب آهن و بنیادکار در آن حضور داشتند به مرحله بعد صعود کرد و سپس هم نام خود از امارات متحده عربی (الاهلی) را در مرحله یک هشتم نهایی حذف کرد.

 به نظر می رسد تیم «سرگئی ربروف» با در اختیار داشتن عمر السومه، که به تازگی سوریه را به مرحله پلی آف مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 روسیه رسانده، و بازیکن جدیدش لئوناردو دسوزای برزیلی که هر دو در بازی رفت مقابل پرسپولیس گلزنی کردند، یک بار دیگر به خوبی برای مبارزه جهت کسب قهرمانی در قاره آسیا تجهیز شده است. از سوی دیگر، « کلاودیمر » یکی دیگر از بازیکنان برزیلی است که پس از دو فصل بازی در باشگاه بروژ بلژیک، به الاهلی پیوسته است، ضمن این که کاپیتان تیسیر الجاسم پس از کمک به تیم ملی عربستان سعودی برای اولین صعودش به جام جهانی فوتبال پس از سال 2006، به ترکیب الاهلی بازخواهد گشت.

پرسپولیس
پرسپولیس که برای اولین بار به مرحله یک چهارم نهایی در لیگ قهرمانان آسیا رسیده است در بهترین وضعیت خود در این رقابت ها به سر می برد و شواهدی از بازی رفت این مرحله نشان می دهد که آنها قصد ندارند دست از جنگیدن و مبارزه بردارند. در حالی که پرسپولیس تا 20 دقیقه پایانی با دو گل از حریف عقب بود، شجاع خلیل زاده و بازیکن تعویضی این تیم یعنی گودوین منشا گلزنی کردند و بازی را به تساوی 2-2 کشاندند و یک بازی برگشت جذاب را در ابوظبی رقم زدند.

همه چشم ها به مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس خواهد بود ، که در گروه D شش گل به ثمر رساند، در این گروه پرسپولیس بعد از الهلال دوم شد و بالاتر از الریان و الوحده قرار گرفت و پس از آن در جمع 16 تیم مرحله یک هشتم نهایی 16 سال گذشته لخویا را شکست داد. مهاجم تیم ملی ایران پس از مرحله گروهی نتوانسته گلزنی کند ، اما ورود منشا نیجریه ای و حضور علی علیپور و وحید امیری به نوعی از بار مسئولیت این مهاجم برجسته کاسته شده است.