به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۱۳۶۵۹۴

سلنا گومز در فیلم تازه وودی آلن

گروه فرهنگی: نخستین عکس‌ها از صحنه فیلمبرداری اثر تازه وودی آلن با بازی چهره‌های سرشناسی چون سلنا گومز و ال فنینگ منتشر شد.
نخستین تصاویر از سلنا گومز در فیلم تازه وودی آلن

با پیوستن دیگو لونا و لیو شرایبر به جمع بازیگران فیلم تازه و بدون عنوان وودی آلن، فهرست بازیگران این فیلم پرستاره تکمیل شد. لونا و شرایبر در این فیلم کنار چهره‌های سرشناسی چون جود لا، سلنا گومز، ال فنینگ، آنالی اشفورد و ویل راجرز نقش‌آفرینی خواهند کرد. به تازگی تصاویری از حضور سلنا گومز در صحنه فیلمبرداری کنار وودی آلن نیز منتشر شده است. امتیاز اکران اثر جدید آلن نیز همانند دو فیلم قبلی متعلق به کمپانی آمازون است. «کافه سوسایتی» نخستین همکاری وودی آلن و آمازون بود.پروژه تازه آلن هنوز عنوانی ندارد و در مراحل آغازین تولید است.
 
نخستین تصاویر از سلنا گومز در فیلم تازه وودی آلن

وودی آلن در دهه هشتم زندگی از بسیاری از جوانان فیلمساز پرکارتر است. فیلم دیگر او با عنوان «واندر ویل» با بازی کیت وینسلت و جاستین تیمبرلیک هنوز اکران نشده و قرار است نخستین بار ماه آینده میلادی در جشنواره فیلم نیویورک به نمایش گذاشته می‌شود. «واندر ویل» داستانی از عشق، خیانت و گانگستربازی است و از ابتدای ماه دسامبر در برخی کشورها اکران خواهد شد.