به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۱۳۶۵۹۶

سلبریتی‌هايی كه پولدار نیستند/تصاوير

سلبریتی‌هايی كه پولدار نیستند/تصاوير
گروه هنري: شاید از دور زندگی سلبریتی ها خیلی شیرین و بی دغدغه به نظر برسد، زندگی های مرفه، پر از پارتی، مزایای بی حد و حصر و بالاتر از همه: درآمدهای بالا و دستمزدهای آنچنانی! ولی اینکه عضوی از جامعه سلبریتی های هالیوودی باشید بدان معنا نیست که لزوماً پول زیادی در حساب بانکی تان هست.
 
گاهی بعضی از سلبریتی ها و افراد مشهور بلد نیستند چطور ثروت شان را مدیریت کنند، یا پولشان را بطور نامعقولی خرج می کنند و در نهایت ورشکست می شوند یا خرج های غیر منتظره ای برایشان پیش می آید و غیره.سلبریتی های زیر از آدم های مایه دار (!) تبدیل به افراد ورشکسته شده اند (حداقل طبق استانداردهای هالیوودی که اینطور است) و به چشم خوردن نام شان در این لیست شاید متعجب تان کند. نگاهی بیندازید به میزان دارایی خالص ستاره های زیر در سال 2017 بر اساس وبسایت "دارایی خالص سلبریتی ها" و اینکه چطور میلیون ها دلار ثروت شان را به باد دادند!

کلی راثرفورد
 
 این ستاره ها آنقدرها هم که تصورش را می کنید پولدار نیستند
پس از درخشیدن در سریال تلویزیونی موفق و محبوب «دختر سخن‌چین» (Gossip Girl) شاید تصورتان بر این بود که کلی راثرفورد که در این سریال نقش مادر پولدار سیرینا ویلیامز را بازی می کرد، ثروتی رو هم جمع کرده باشد. ولی حقیقت این است که دارایی خالص این خانم 1 میلیون دلار است و این در مقایسه با مبلغی که قبلاً در حساب بانکی او بود، هیچ است.

راثرفورد طی شش سال مبارزه برای بدست آوردن حضانت فرزندانش از همسر سابقش، خروارها پول از دست داد. به نقل از دیلی میل در سال 2015، وقتی گرد و غبار این ماجراها خوابید، قاضی حضانت کامل بچه ها را به همسر سابق آلمانی راثرفورد یعنی دنیل گیرش داد و حالا او فقط اجازه دارد که بچه هایش را در فرانسه و موناکو ملاقات کند. به گزارش دیلی میل هزینه های دادخواهی راثرفورد مجموعاً 1.4 میلیون دلار شد و این هنرپیشه مجبور شد در سال 2013 اعلام ورشکستگی کند. وی به ونیتی فیر گفته بود: «طلاق یه دردسر تمام عیاره... بیاین با هم صادق باشیم و حقایق رو بگیم. همه از افرادی که در دادگاه می بازن، خروار خروار پول به جیب می زنن و برای کسی مثل همسر سابق من که پولش از پارو بالا میره و جیبش ته نداره و حتی از گوگل شکایت کرده، این یه جور پروژه جانبی سرگرم کننده س.»
 

لیندزی لوهان
 این ستاره ها آنقدرها هم که تصورش را می کنید پولدار نیستند

با آنکه روزهای درخشش لوهان به عنوان یک ستاره دیزنی و موفقیت فیلم «دختران بدجنس» در گیشه در گذشته دور باقی مانده اند، هنوز هم او را می بینیم که زمان هایی که در شهر لندن (یکی از گرانترین شهرهای دنیا برای زندگی کردن) نیست، در حال گذراندن تعطیلات طولانی مدت در سواحل مدیترانه است.
هیچکس نمی داند این خانم با دارایی خالص تنها 500 هزار دلار چطور از پس پرداخت هزینه های اینچنینی بربیاید. طبق گزارش وبسایت دارایی خالص سلبریتی ها، چیزی نمانده بود لیندزی لوهان ورشکسته شود که فتوشوت برای مجله پلی بوی و مصاحبه با اپرا وینفری به نجاتش آمد. با این حال فقط با نیم میلیون دلار پول در حساب بانکی اش و حرفه بازیگری اش که فقط به یک مو بند است، مطمئن نیستیم که چطور این خانم بازیگر که زمانی پول پارو می کرد، می خواهد زندگی لاکچری اش را ادامه دهد و کی می خواهد دست از این سبک زندگی بردارد.
 
کریس تاکر
 این ستاره ها آنقدرها هم که تصورش را می کنید پولدار نیستند
پس از موفقیت فیلم های «ساعت شلوغی 2» و «ساعت شلوغی 3» در گیشه، کریس تاکر بالاترین دستمزد را در هالیوود داشت. ولی این ستاره گرانقیمت ظاهراً یک دفعه از روی نقشه محو شد و علتش را گرویدن او به مسیحیت نسبت دادند. متأسفانه تاکر فقط از بازیگری کناره نگرفت. او مالیات هایش را نیز پرداخت نکرد و گویا قبض مالیات او مجموعاً 14 میلیون دلار آمریکا بوده است.
به گزارش سی ان ان، تاکر در نهایت بدهی اش را به سازمان مالیات پرداخت کرد و در سال 2010 استندآپ کمدی را شروع کرد و در فیلم برنده اسکار «کتاب بارقه امید» نقش بهترین دوست بردلی کوپر را بدست آورد. آیس کیوب هم تأیید کرده که تاکر قرار است در فیلم «جمعه گذشته» که چهارمین دنباله این سری فیلم های کمدی است نقش آفرینی نماید و صحبت هایی نیز درباره «ساعت شلوغی 4» شنیده شده است. همه اینها خبرهای خوبی برای تاکر هستند که در حال حاضر دارایی خالص او 3 میلیون دلار برآورد شده است، رقمی که از ثروت او در روزهای اوجش زمین تا آسمان فرق می کند.

هایدی مونتاگ و اسپنسر پرت
 این ستاره ها آنقدرها هم که تصورش را می کنید پولدار نیستند
وقتی هایدی مونتاگ و اسپنسر پرت (که آن روزها طرفداران شان لقب اسپایدی به آنها داده بودند) پادشاه و ملکه برنامه های رئالیتی تلویزیونی بودند، ظاهراً پولشان را با سرعتی بالاتر از سرعت پول در آوردن شان خرج ماشین های مدل بالا و رستوران های گرانقیمت کردند و حالا پولی برایشان نمانده که با آن پز بدهند. این دو نفر ظاهراً هر کدام 20 هزار دلار دارایی خالص دارند، رقمی که نسبت به ثروتی که روزگاری داشتند، هیچ حساب می شود. این زن و شوهر درباره حماقت شان درباره ولخرجی هایشان آزادانه علناً حرف می زنند و سعی می کنند با صحبت درباره تجربه هایشان درس عبرتی برای دیگران باشند. مونتاگ در مصاحبه با اکسس هالیوود می گفت: «اگر پول مان را پس انداز کرده بودیم، خیلی اوضاع بهتر می شد، ولی متأسفانه ما خیلی درگیر ثروت باد آورده شده بودیم. چی خریدیم؟ فقط لباس، بعد پول زیادی خرج مو، آرایش، مدیر برنامه ها، مدیران تبلیغاتی، وکیل و ... کردیم و در پایان روز می بینی که کل پول به سرعت برق و باد تمام شد.»
 
جَنیس دیکینسون
 این ستاره ها آنقدرها هم که تصورش را می کنید پولدار نیستند
این خانم که ادعا می کند اولین سوپرمدل دنیاست، به عنوان دست راست سابق تایرا بنکس، انتظار می رفت که مانده حساب های بانکی اش خیلی بالا باشد. اما متأسفانه اینطور نیست. دارایی خالص او ظاهراً حدود 500 هزار دلار است که به نظر ما بد نیست، ولی برای این خانم خیلی خیلی کم است.
به گزارش نیویورک پست، دیکینسون در سال 2013 اعلام ورشکستگی کرد و دلیلش صدها هزار دلار بدهی به جراحان پلاستیک و مالیات های پرداخت نشده بود. وی به مجله رادار گفته بود: «خیلی ناراحتم و هر قدمی که لازم باشه برمی دارم تا پول همه رو پس بدم و نسبت به این قضیه حس وحشتناکی دارم.»

بلا ثورن
 این ستاره ها آنقدرها هم که تصورش را می کنید پولدار نیستند

به لطف تصاویر جنجال برانگیز در اینستاگرام و لباس های نامناسب، این ستاره سابق شبکه دیزنی، تبدیل به دختر محبوب نشریات زرد شده است. رابطه متزلزل او با اسکات دیسیک، ستاره مجموعه «همراه با خانواده کارداشیان»، نیز باعث شده بلا بیشتر از قبل مشهور شود. ولی مشهور شدن همیشه هم خوب نیست و با دارایی خالصی برابر با تنها 5 میلیون دلار، که طبق استانداردهای هالیوود رقم بسیار پائینی است، خانم ثورن اگر همینطور به پارتی رفتن و گشتن با پسران بد هالیوودی ادامه دهد و مهارت های بازیگری اش را تقویت نکند، خیلی زود در موقعیت بد مالی قرار می گیرد.

سنباد
 این ستاره ها آنقدرها هم که تصورش را می کنید پولدار نیستند
در دهه نود سنباد از لحاظ کاری و حرفه ای بسیار موفق بود، ولی در سال های اخیر این بازیگر و کمدین چندان هم وضعش خوب نیست. بعد از دو بار اعلام ورشکستگی که طبق گزارش ها حدود 11 میلیون بدهی به بار آورده، دارایی خالص این آقا در سال 2017، حدود 4 میلیون دلار اعلام شد. واقعاً ستاره ها چطور از پس این همه ولخرجی و حیف و میل کردن این همه ثروت برمی آیند؟ در سال 2013 سنباد در برنامه اپرا گفت که اصلاً پشیمان نیست: «من ماشین های مدل بالا مثل بنتلی نخریدم. لارج زندگی نکردم. روی خودم سرمایه گذاری کردم. روی خیلی آدم های دیگر سرمایه گذاری کردم. هیچکدام از اینها را عوض نمی کنم. نمی خوام به گذشته برگردم.»

تیریسا جودایس
 این ستاره ها آنقدرها هم که تصورش را می کنید پولدار نیستند
وقتی تیریسا جودایس در مجموعه «خانه داران واقعی نیوجرسی» بازی کرد، به نظر می رسید که همه چیز دارد: یک عمارت زیبا، یک خانه ساحلی تابستانی، ماشین های مدل بالا، هر چه که فکرش را بکنید داشت. ولی در سال 2009 که او و همسرش اعلام ورشکستگی کردند، داستان مشکوک به نظر می رسید و پس از آن بطور عجیبی، آنها مزایده ای که قرار بود با پولش پول طلبکاران را بدهند، لغو کردند.
 
بعد از آن هم تیریسا به سبک زندگی لاکچری اش در این مجموعه ادامه داد، گویی هرگز ورشکسته نشده است. با توجه به اینکه او در هر فصل از این مجموعه 650 هزار دلار دستمزد می گرفت، شاید فکر کنید این زن و شوهر از این وضعیت بد مالی درآمدند. ولی اینطور نبود. در سال 2013، تیریسا و همسرش جو، به 39 فقره جرم مالیاتی و کلاهبرداری متهم شدند. خلاصه داستان اینکه، مجله Us Weekly گزارش کرد که این زوج حدود 10 سال گذشته را به جعل مدارک مربوط به درآمدشان گذرانده اند تا وام های آنچنانی بگیرند و در پروسه قانونی اعلام ورشکستگی، درآمدهایشان را پائین تر از آنچه هست نشان دهند.
 
این زوج که در ابتدا ادعای بی گناهی می کردند، بالاخره محکوم شدند و هر دو مجازات حبس دریافت کردند. تیریسا پس از گذراندن دوران حبس به مجموعه «خانه داران واقعی» برگشت و حتی در اسپین-آف ویژه کار کرد. در حال حاضر دارایی خالص او 11 میلیون دلار است و خیلی باید تلاش کند تا به دوران طلایی گذشته اش بازگردد.
 
آرون کارتر
 این ستاره ها آنقدرها هم که تصورش را می کنید پولدار نیستند
قبل از آنکه جاستین بیبری وجود داشته باشد، آرون کارتر وجود داشت! کارتر در 14 سالگی پاپ استار نوجوان مشهور و محبوبی بود که آلبوم تریپل پلاتینوم داشت. ساده بگوییم او بر دنیا حکومت می کرد، ولی حباب گروه پسرانه ترکید و کارتر خود را در میان مجموعه های تلویزیونی یافت. وقتی 18 ساله شد فهمید که والدینش بخش قابل توجهی از ثروت او را بد مدیریت کرده و از دست داده اند. او به هافینگتون پست گفته بود: «من قبل از اینکه حتی 18 سالم بشه، بیش از 200 میلیون دلار پول درآوردم».

به گفته کارتر، وقتی او به سن بزرگسالی رسیده باید حداقل 20 میلیون دلار در حساب بانکی اش وجود می داشته است. در عوض او فقط 2 میلیون دلار داشت و قبض مالیاتی اش 4 میلیون دلار برود که برایش چاره ای باقی نگذاشت جز اینکه در سال 2013 اعلام ورشکستگی کند. موقعیت مالی کارتر هنوز هم بهتر نشده و علیرغم تلاش هایش برای احیای حرفه موسیقی اش، دارایی خالص او هنوز 2 میلیون دلار است که او همه تقصیرها را به گردن پدر و مادرش می اندازد. فقط امیدواریم جاستین بیبر حواسش باشد که تا چند سال دیگر به وضع کارتر نیفتد!
 
جانی دپ
 این ستاره ها آنقدرها هم که تصورش را می کنید پولدار نیستند
به نظر می رسد نام جانی دپ در این لیست اشتباهی آمده باشد، زیرا طبق گزارش ها دارایی خالص او 200 میلیون دلار است. ولی ظاهراً در سال 2017 به گزارش هالیوود ریپورتر، آقای دپ از مدیران سابقش در The Management Group به خاطر گرفتن 28 میلیون دلار از او برای هزینه های اتفاقی که او هرگز با آن موافق نبوده، شکایت کرده است. این شرکت نیز به نوبه خود از دپ شکایت کرده اند و ادعا کرده اند که او قصد داشته به خاطر 4.2 میلیون دلاری که به آنها بدهکار بوده، پروسه رهن شکنی را از مسیر خارج کند. آنها همچنین ادعا کرده اند که دپ به میزان وحشتناک و غیر قابل باوری در حال ولخرجی است و اگر این عادتش را کنترل نکند، خیلی زود دچار مشکلات مالی جدی خواهد شد.

درست است که آقای دپ توان مالی کافی برای هزینه کردن 30 هزار دلار در ماه فقط برای خرید شراب را دارد، ولی در ماه ژوئن 2017، او رسوایی های پی در پی به بار آورد که همین می تواند حرفه بازیگری او را به خطر بیندازد. او اول یک شوخی درباره ترور دونالد ترامپ کرد که باعث شد هشتگ #FireDepp در توئیتر ترند شود و حامیان ترامپ از دیزنی بخواهند که این ستاره سری فیلم های «دزدان دریایی کارائیب» را اخراج کند. چند روز بعد از آن، گروه منیجمنت از ادعاهای همسر سابق دپ یعنی امبر هرد (بازیگر) دفاع کرد مبنی بر اینکه این آقا در طول دوران زناشویی با هرد، او را مورد آزار فیزیکی قرار می داده است. اگر اوضاع همینطور بد پیش برود، دپ باید شروع به دفن کردن ثروتش کند!
 
لورین هیل
 این ستاره ها آنقدرها هم که تصورش را می کنید پولدار نیستند
خواننده و ترانه سرا، لورین هیل، در صنعت موسیقی یک نهاد و موسسه محسوب می شود، اول به عنوان عضوی از گروه Fugees و بعد به عنوان یک خواننده سولو، پس چگونه امکان دارد که او ثروت کافی برای نشان دادن و ثابت کردن این موضوع را نداشته باشد؟ پس از موفقیتش در چارت های بهترین آهنگ ها، این ملکه رپ در حال حاضر فقط 8 میلیون دلار ثروت دارد. به نظر می رسد که بیشتر دارایی او پس از حبس کشیدن به جرم فرار از مالیات، آب رفته است. آمادگی اش را داشته باشید یا نداشته باشید، سازمان امور مالیاتی بالاخره در خانه شما را هم خواهد زد!

دنیس رادمن
 این ستاره ها آنقدرها هم که تصورش را می کنید پولدار نیستند
این ستاره سابق دنیای بسکتبال هم اخیراً وارد منطقه قرمز شده است و دارایی خالص او در حال حاضر فقط 500 هزار دلار برآورد شده است. البته این خبر خوب بود، زیرا در سال 2000 به او حکم داده بودند تا 500 هزار دلار برای نفقه مراقبت از فرزندش به همسر سابقش پرداخت کند. متأسفانه مشکلات پولی رادمن در میان ورزشکاران حرفه ای چیز جدیدی نیست. به گزارش فوربس، حدود 60 درصد از بازیکنان سابق ان بی ای، در 5 سال اول بازنشستگی، ورشکسته می شوند.

برت رینولدز
 این ستاره ها آنقدرها هم که تصورش را می کنید پولدار نیستند
برت رینولدز یک افسانه هالیوودی است که 50 سال بازیگری را در کارنامه حرفه ای اش دارد، ولی علیرغم شهرت آیکونیکش، او فقط 5 میلیون دلار دارایی خالص دارد. این آقای بازیگر اولین ستاره ای است که خودش اعتراف می کند در مدیریت امور مالی اصلاً مهارت ندارد. وی در زمان رهن شکنی خانه اش در فلوریدا، به ونیتی فیر گفته بود: «من بیشتر از اونچه ممکن باشه پول از دست دادم، چون اصلاً این پولارو ندیدم. البته در مورد مالکیت ملک و همچین چیزایی کارم بد نبوده، ولی در مدیریت پولم اصلاً خوب عمل نکردم. بازیگرهایی هستن که در رسیدگی به امور مالی خودشون خیلی مهارت دارن. ولی در عوض بازیگرای خوبی نیستن.»
 
کورتنی استادِن
 این ستاره ها آنقدرها هم که تصورش را می کنید پولدار نیستند
در سال 2012، کورتنی استادن 16 ساله به لطف مصاحبه ای که با ای بی سی نیوز در مورد ازدواج جنجالی اش با داگ هاچیسون 51 ساله (بازیگر) انجام داد، یک شبه مشهور شد. این زوج خیلی زود تبدیل به زوج محبوب نشریات زرد شدند و شاید یکی از دلایلش نیز فتوشوت های تحریک آمیز و نامناسب استادن بود و او از آن به بعد تبدیل به پای ثابت تاک شوها شد و حتی در یکی از فصل های مجموعه Couples Therapy هم بازی کرد. ولی علیرغم حضور آنلاین دائمی اش، وی هرگز ثروتمند نشد. حتی تلاش کرد ادای کیم کارداشیان را درآورده و ویدئویی شخصی از خودش منتشر کرد. دارایی خالص او در حال حاضر فقط 500 هزار دلار است که همین هم بسیار قابل توجه است، چون واقعاً سوال ما این است که شغل او اساساً چیست؟ ما هم نمی دانیم.
 
مایک تایسون
 این ستاره ها آنقدرها هم که تصورش را می کنید پولدار نیستند
در دهه هشتاد، مایک تایسون قهرمان سنگین وزن بی رقیب دنیا بود که ثروت 400 میلیون دلاری اش را پای ببرهای سیبری، جواهرات و پارتی های تمام نشدنی، حیف و میل کرد. همه اینها به کنار، در سال 1992 او به جرم تجاوز محکوم به سه سال زندان شد. با این حال اجازه دادند آقای بوکسور به دنیای بوکس برگردد که در سال 1997 به خاطر کندن گوش اواندر هالیفیلد، حرفه بوکس او نیز متوقف شد. تایسون چند سال بعد اعلام ورشکستگی کرد و در سال 2005 رسماً از بوکس بازنشسته شد.

علیرغم گذشته خشونت باری که داشت، تایسون توانست به لطف حضور کوتاهی که در فیلم سینمایی «خماری» داشت، حرفه بازیگری را در پیش بگیرد. این نقش کوتاه باعث شد وجهه عمومی تایسون تا حدودی احیا شود و شخصیتش کمی در میان مردم دوست داشته شود. گذشته از تلاش های بازیگری، روزهای ولخرجی تایسون به سر رسیده اند و حالا او فقط 3 میلیون دلار ثروت دارد که با ثروت افسانه ای 400 میلیون دلاری او، اختلافی از زمین تا آسمان دارد!
 
پاملا اندرسون
 این ستاره ها آنقدرها هم که تصورش را می کنید پولدار نیستند
در دهه نود بود که پاملا اندرسون از مدل مجله بدنام Playboy تبدیل به هنرپیشه ای موفق شد و تنها دلیلش نقش کوتاهی بود که او در سیتکام «نوسازی خانه» بازی کرد. بعد از دو فصل از این سیتکام، اندرسون قدم عظیمی برداشت و در سریال آیکونیک «گارد ساحلی» نقش آفرینی کرد که مسیر او را برای سریال تلویزیونی خودش یعنی V.I.P هموار کرد. همه اینها را با چند فتوشوت، قرار گرفتن روی جلد مجلات و ازدواج با تامی لی، راکر ماتلی کرو، جمع بزنید، تا عنوان بانفوذ‌‌ ترین کانادایی در هالیوود در سال 2005 برای اندرسون بدست آید.

با همه اینها، حول و حوش سال 2009 بود که کار و کاسبی اندرسون راکد شد و به گزارش مجله پیپل، پس از صرف خروارها دلار برای بازسازی خانه اش، تنها حدود 1 میلیون دلار ثروت برای اندرسون باقی ماند. در سال 2012 نیز عدم پرداخت مالیات برایش دردسرهایی درست کرد. در حال حاضر او 8 میلیون دلار دارایی خالص دارد که در هالیوود ثروت محسوب نمی شود و هنوز هم این سوال برایمان مطرح است که او چطور توانسته همین قدر پول را هم نگه دارد که ناگهان یادمان می آید او زمانی همسر ریک سالومون بود که در یک بازی پوکر توانست 40 میلیون دلار ببرد. حساب و کتاب های ریاضیاتی اش دیگر با خودتان!
 
گری بیوسی
 این ستاره ها آنقدرها هم که تصورش را می کنید پولدار نیستند
پس از نقش آفرینی در فیلم های پرفروشی مانند «اسلحه مرگبار»، شاید تعجب کنید که گری بیوسی در حال حاضر وضع مالی خوبی ندارد. وی در سال 2012 اعلام ورشکستگی کرد و بنابر گزارش ها، هنوز هم نیم میلیون دلار بدهی دارد. از آن زمان تابحال، او چند کار از جمله چند کار تبلیغاتی برای آمازون انجام داده، ولی این ستاره فیلم «نقطه شکست» واقعاً یکی را می خواهد تا به او چک بدون مبلغ بدهد.

کیت گاسلین
 این ستاره ها آنقدرها هم که تصورش را می کنید پولدار نیستند
خانم گاسلین یک امپراتوری تلویزیونی رئالیتی راه انداخته بود و برای هر اپیزود از Kate Plus 8 حدود 250 هزار دلار دستمزد می گرفت، پس چرا کیت گاسلین امروز یک میلیاردر نیست؟ جالب است بدانید که در حال حاضر دارایی او فقط 200 هزار دلار است. همه آن چک های دستمزد کجا رفتند؟ این خانم مشهور پس از طلاق جنجال آمیزی که داشت مدتی بیکار بود و تأمین مالی چنین خانواده بزرگی اصلاً کم خرج نیست.
او در تاک شوی بتانی فرانکل می گفت: «بخش اعظم پولی که در میاوردیم رو پس انداز می کرد برای کالج بچه ها، چون اون باید برن کالج درس بخونن. به همین خاطر ما از کارت های تخفیف استفاده می کنیم و لباس های برند مشهور نمی پوشیم. این چیزا برای من زیاد اهمیت ندارن، ولی کالج، مدرسه و خونه ای که بچه ها تو اون زندگی می کنن برام مهم هستن.»

استیون بالدوین
 این ستاره ها آنقدرها هم که تصورش را می کنید پولدار نیستند
خاندان بالدوین در کل همیشه آنقدر موفق بوده اند که به راحتی می توانیم تصور کنیم که در دلارهای سبز رنگ غلت می زنند، ولی قضیه در مورد این عضو خانواده بالدوین فرق می کند. استیون ظاهراً فقط 500 هزار دلار دارایی خالص دارد. به گزارش سی ان ان، وی به خاطر عدم اظهار مالیات بر درآمد به مدت سه سال، در حال حاضر روی صندلی داغ قرار دارد. وکیلش، راسل یانکویت می گوید: «آقای بالدوین یک انسان معتقد است و برای او سخت است که در هالیوود کاری پیدا کند که با ایمانش سازگاری داشته باشد و این یکی از مشکلاتی است که به خاطرش نمی تواند بدهی اش را بپردازد.» شاید یکی از فامیل های پولدارش بتواند به او وام بدهد!
 
چارلی شین
 این ستاره ها آنقدرها هم که تصورش را می کنید پولدار نیستند

چارلی در اوج محبوبیتش در سریال «دو نفر و نصفی» بالاترین دستمزد را در میان بازیگران مرد تلویزیون داشت و حتی پس از آنکه از این سریال جدا شد و چرندیاتی در مورد جادوگر بودنش و داشتن خون ببر در رگ هایش سر هم کرد، باز هم درآمد بالایی داشت. اگر بخواهیم رقمی برای درآمد او بگذاریم، آقای شین سالی 40 میلیون دلار به خانه می برد. او حسابی مایه دار بود، ولی آینده اش تیره و تار به نظر می رسید. علیرغم بدست آوردن نقش اصلی مجموعه «مدیریت خشم»، شین یک قران هم از قرارداد بازپخش این مجموعه به دستش نمی رسید، زیرا این مجموعه به گزارش TMZ اصلاً سودآور نبود.

این برای بازیگری که بی پروا پول هایش را به باد می داد اصلاً خبر خوبی نبود. شایعات مبنی بر آن هستند که وی پول زیادی خرج لاپوشانی خبر مثبت بودن آزمایش HIV اش کرد که بعدها علناً اعتراف کرد ایدز دارد تا مجبور نشود پول بیشتری برای لو نرفتن آن بدهد. وبسایت دارایی خالص سلبریتی ها گزارش کرده که دارایی خالص شین هنوز هم 20 میلیون دلار است، ولی این رقم می توانست خیلی خیلی بالاتر باشد. این وبسایت همچنین گزارش کرده که شین مبلغ بالایی هم برای هزینه مراقبت از فرزندانش به همسر سابقش می پردازد. رهن های جورواجور، هزینه های پزشکی و سبک زندگی و پارتی های ناتمام شین را هم به این هزینه ها اضافه کنید. آیا چارلی شین از پس ورشکست شدن هم بر خواهد آمد؟ خواهیم دید!