کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هفتمین دوره رقابت‌های والیبال جام بزرگ قهرمانی قاره‌ها

تیم ملی والیبال ایران، آمریکا را هم برد

22 شهريور 1396 ساعت 15:51

گروه ورزشی: تیم‌ ملی والیبال ایران در دومین دیدارش از رقابت‌های والیبال جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۷ که در ژاپن برگزار می‌شود با بازگشتی طوفانی توانست ۳ بر۲ آمریکا را شکست دهد و در صدر جدول قرار بگیرد.


به گزارش ایسنا، در ادامه هفتمین دوره رقابت‌های والیبال جام بزرگ قهرمانی قاره‌ها که از بیست و یکم شهریور ماه و با حضور شش تیم برتر جهان در سال ۲۰۱۷ و به میزبانی دو شهر ناگویا و اوساکا در ژاپن برگزار می‌شود، تیم ملی والیبال ایران  در دومین دیدارش رو در روی آمریکا، دارنده مدال برنز المپیک ریو قرار گرفت و در پایان و در یک دیدار زیبا، با نتیجه سه بر دو حریف قدرتمندش را از پیش رو برداشت و با کسب دو امتیاز شیرین بالاتر از برزیل در صدر جدول رده بندی در پایان روز دوم قرار گرفت.تیم ایران با ترکیب سعید معروف، میلاد عبادی پور، سیدمحمد موسوی، فرهاد قائمی، امیر غفور و سامان فائزی وارد زمین شد.

شاگردان ایگور کولاکویچ در حالیکه در دو ست نخست دیدار عملکردی ضعیف از خود داشتند و اسیر سرویس های قدرتمند آمریکا شدند اما در ادامه و در اوسط ست دوم با ورود محمد جواد معنوی نژاد به جای فرهاد قائمی توانستند بازگشتی خیره کننده داشته باشند و موفق شدند در پایان  با امتیازهای ۲۰ بر ۲۵، ۱۷ بر ۲۵، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۲ برابر آمریکا به پیروزی رسیدند. والیبالیست‌های ایران با کسب دومین پیروزی متوالی از دو دیدار در پایان روز دوم تنها تیم بدن شکست رقابت ها به حساب می آیند و با چهار امتیاز از دو بازی بالاتر از برزیل و آمریکا که هرکدام چهار امتیاز دارند، قرار گرفت.

شاگردان جان اسپراو هم که با بازگشت ستاره های همچون مت اندرسون و مکس هولت روزهایی خوبی را پشت سر می گذارند، با پیروزی در بازی نخست برابر ژاپن با روحیه وارد زمین شدند اما از اواسط دیدار مغلوب کار تیمی خوب بلند قامتان ایران شدند و با یک باخت و یک برد چهار امتیازی شد.تیم ایران در دوره قبلی جام بزرگ قهرمانان جهان در سال ۲۰۱۳ هم موفق شده بود، سه بر دو آمریکا را شکست دهد. در نخستین دیدار امروز (چهار شنبه) برزیل سه بر دو نتیجه را به ایتالیا واگذار کرد و در آخرین دیدار ژاپن به مصاف فرانسه می رود. ادامه رقابت ها تیم‌ ها فردا(پنج شنبه) استراحت دارند و از روز جمعه رقابت ها در شهر اوساکا برگزار می شود که ایران از ساعت ۸:۱۰ به مصاف برزیل می رود و از ساعت ۱۱:۱۰ آمریکا مقابل فرانسه صف آرایی خواهد کرد.


کد مطلب: 136663

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/136663/تیم-ملی-والیبال-ایران-آمریکا-هم-برد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir