به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۱۳۶۶۸۱

رونمایی از لامبورگینی اونتادور S

گروه اقتصادی: گاو وحشی ایتالیایی لامبورگینی در نمایشگاه خودرو فرانکفورت از اونتادور S رودستر رونمایی کرد.
  لامبورگینی اونتادور S گاو وحشی ایتالیایی

لامبورگینی اونتادور S رودستر، براساس اونتادور S کوپه نامگذاری شده و اولین بروزرسانی قابل توجه این مدل از زمان معرفی در سال 2011 است. این رودستر همانند همتای نسخه کوپه اش، با تغییرات مختصری در نمای جلو و عقب عرضه خواهد شد.
 لامبورگینی اونتادور S گاو وحشی ایتالیایی
در زیر کاپوت نسخه کوپه از اونتادور S، یکسری تغییرات نرم افزاری بر روی پیشرانه 6.5 لیتری دوازده سیلندر تنفس طبیعی اونتادور اعمال شده است تا با حفظ همان گشتاور 690 نیوتن متری در دور موتور 5500 دور بر دقیقه، شاهد افزایش 40 اسب بخاری قدرت و رسیدن به مرز 740 اسب بخار باشیم که در عمل باعث شده مقدار زمان شتاب گیری صفر تا صد این ماشین به 2.9 ثانیه برسد.
 لامبورگینی اونتادور S گاو وحشی ایتالیایی
 حال دقیقا با استفاده از همین پیشرانه در بخش مولد قدرتی نسخه رودستر از لامبورگینی اونتادور S، شاهد ثبت شتاب صفر تا صد نزدیک به 3 ثانیه و حداکثر سرعت 350 کیلومتر بر ساعت هستیم که دلیل اصلی آن می‌تواند افزایش وزن 50 کیلوگرمی اتومبیل به دلیل تقویت قسمت میانی شاسی در نبود سقف ثابت باشد.
 
 لامبورگینی اونتادور S گاو وحشی ایتالیایی
۱۳ رنگ مختلف شامل زرد جیالو اوروس تا آبی ایگیر، برای اونتادور S رودستر در نظر گرفته شده است. در فضای داخلی از چرم و آلکانترا، در رنگ‌های مختلف استفاده شده است. در تصاویر منتشرشده، صندلی‌های چرمی و فضای داخلی با رنگ سیاه و بژ کم‌رنگ تزئین شده‌اند.
 
 لامبورگینی اونتادور S گاو وحشی ایتالیایی
لامبورگینی اونتادور S رودستر در سال ۲۰۱۸ و با آستانه قیمت ۴۶۰ هزار و ۲۴۷ دلار به بازار عرضه خواهد شد.