به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۱۳۶۷۰۹
سیتی و تاتنهام با برد آغاز کردند

درخشش رونالدو در شب پیروزی رئال‌

گروه ورزشی: رئال مادرید توانست لیگ قهرمانان را با پیروزی آغاز کند و تاتنهام و منچسترسیتی با شکست حریفانشان سه امتیاز به دست آوردند.
درخشش رونالدو در شب پیروزی رئال‌
به گزارش ایسنا، هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید. در مهمترین بازی رئال مادرید،  مدافع عنوان قهرمانی برابر آپوئل نیکوزیا قرار گرفت و توانست به راحتی مهمانش را با سه گل شکست دهد. گل نخست بازی را کریستیانو رونالدو در دقیقه ۱۲ به ثمر رساند. مهاجم پرتغالی در نیمه دوم نیز یک پنالتی را تبدیل به گل کرد و گل سوم سفیدپوشان را سرخیو راموس به ثمر رساند.در دیگر بازی این گروه تاتنهام برابر دورتموند قرار گرفت و سه بر یک پیروز شد. ابتدا هیونگ مین سون برای میزبان گلزنی کرد اما یارمولنکو خیلی زود بازی را به تساوی رساند. هری کین دقایقی بعد تاتنهام را پیش انداخت. او در دقیقه ۶۰ نیز دوباره گلزنی کرد.در دیگر بازی مهم چهارشنبه شب لیورپول برابر سویا قرار گرفت و دو بر دو متوقف شد. گل نخست را بازیکنان سویا در دقیقه پنچ به ثمر رساندند. فیرمینیو در ادامه توانست بازی را مساوی کند و محمد صلاح گل پیروزی را در این نیمه به ثمر رساند. با این حال خواکین کورئا با گلزنی‌اش اجازه نداد سویا شکست بخورد.
در این گروه اسپارتاک مسکو و ماریبور به تساوی یک بر یک دست یافتند.منچسترسیتی با پیروزی پر گل چهار بر صفر برابر فاینورد لیگ قهرمانان را آغاز کرد. جان استونز (دو بار)، سرخیو آگوئرو و گابریل خسوس گل‌های این تیم را به ثمر رساندند.در دیگر بازی این گروه ناپولی دو بر یک مغلوب شاختار دونتسک شد.پورتو پرتغال نیز شکست سختی را برابر بشیکتاش تجربه کرد و سه بر یک در خانه‌اش مغلوب تیم ترکیه‌ای شد.از طرفی موناکو و لایپزیگ به تساوی یک بر یک دست یافتند.
نتایج بازی‌های چهارشنبه شب
گروه E
لیورپول ۲ سویا ۲
ماریبور یک اسپارتاک مسکو یک
گروه F
فاینورد صفر منچسترسیتی ۴
شاختار دونتسک ۲ ناپولی یک
گروه G
پورتو یک بشیکتاش ۳
لایپزیگ یک موناکو یک
گروه H
رئال مادرید ۳ آپوئل نیکوزیا صفر
تاتنهام ۳ دورتموند یک