به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۱۳۶۷۴۷
جام قهرمانان قاره ها - ژاپن

شکست تیم ملی والیبال ایران برابر برزیل

گروه ورزشي: تیم ملی والیبال ایران که در دو دیدار ابتدایی خود ایتالیا و آمریکا را با بازگشت خوب به بازی شکست داده بود، سومین دیدار در جام قهرمانان را به برزیل واگذار کرد.
به گزارش مهر، تیم ملی والیبال ایران که در دو مسابقه ابتدایی خود برابر تیم های قدرتمند ایتالیا و آمریکا به برتری رسیده بود از ساعت ۰۸:۱۰ دقیقه امروز جمعه در شهر اوساکا به مصاف تیم ملی برزیل یکی دیگر از قدرت های برتر جهان رفت و ۳ بر صفر مغلوب این تیم شد.
ست اول: ایران ۲۲ - برزیل ۲۵
ملی پوشان کشورمان که از دو پیروزی ابتدایی خود روحیه بالایی داشتند با علم به اینکه برزیل قهرمان جهان و یکی از پرافتخارترین تیم های والیبال دنیاست به مصاف این تیم رفتند و رقابت نزدیک و پایاپایی را با این تیم داشتند. دو تیم تا امتیازات پایانی با یکدیگر پیش رفتند اما در امتیاز ۲۲ دفاع ناقص میلاد عبادی پور فرصت را به برزیلی ها داد که به امتیازات باقی مانده هم دست پیدا کنند و ست اول را از ایران ببرند.

ست دوم: ایران ۱۹ - برزیل ۲۵
بعد از انکه دو تیم در سه امتیاز ابتدایی ست دوم نزدیک و پایاپا پیش رفتند این ایران بود که فاصله خود را بیشتر کرد و حتی ۷ بر ۴ هم پیش افتاد و با گرفتن یک امتیاز دیگر وقت اول استراحت فنی را از حریف برد اما در ادامه برزیل نه تنها امتیازات عقب افتاده را جبران کرد بلکه در وقت دوم استراحت فنی ۱۶ بر ۱۳ از ایران پیش افتاد. در ادامه برزیل این برتری خود را حفظ کرد و با تجربه بالایی که بازیکنانش داشتند توانستند از دفاع ایران امتیازات باقی مانده را هم بگیرند و ست دوم را به سود خود خاتمه دهند.

ست سوم: ایران ۱۵ - برزیل ۲۵
رویایی ترین شروع در این ست برای ایران بود چرا که در همان ابتدا توانست ۵ بر صفر از حریف نامدار خود پیش بیفتد. در ادامه هم ملی پوشان ایران برتری خود را حفظ کردند و وقت اول استراحت فنی را ۸ بر ۵ از حریف بردند اما در شروع دوباره بازی این برزیلی ها بودند که توانستند با استفاده از تجربه بالای خود در روی تور امتیازات عقب افتاده را جبران کنند و در امتیاز ۱۰ با ایران برابر شوند. برزیلی ها که در روی تور بسیار بهتر عمل کردند وقت دوم استراحت فنی را ۱۶ به ۱۴ از ایران بردند.
در ادامه این ست برزیل کاملا بی نقص عمل کرد و با سرویس های خوب و دفاع های عالی تک نفره روی تور ایران فاصله امتیازات را زیاد کردند و ۲۱ بر ۱۴ از حریف آسیایی خود پیش افتادند و تعویض های کولاکوویچ هم ثمری نداشت و در پایان تیم ایران ست سوم را هم به حریف نامدار خود واگذار کرد.