به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۱۳۶۷۵۹

هرکول پوآرو مدیرمسئول یک روزنامه شد

گروه فرهنگی: دیوید ساچت بازیگر مطرحی که با سریال کارآگاهی «هرکول پوآرو» شناخته می‌شود، در یک مینی‌سریال از شبکه بی.بی.سی نقش مدیر مسئول یک روزنامه را ایفا می‌کند.
به گزارش ایسنا، ین مینی‌سریال شش قسمتی داستان دو روزنامه را که یکی لیبرال و دیگری نشریه‌ای زرد است، پس از جریان رسوایی شنود تلفنی روایت می‌کند. کارگردانی این مینی‌سریال به تیم وان که ساخت سریال «دکتر فاستر» را بر عهده داشته، ‌سپرده شده است.مایک بارتلت که سریال‌هایی چون «دکتر فاستر» و «پادشاه چارلز سوم» را در کارنامه‌اش دارد، نویسنده این پروژه تلویزیونی است. او سعی دارد در این سریال به اهمیت رسانه‌ها و روزنامه‌ها بپردازد و معضلات اخلاقی خبرنگاران و سردبیران را به تصویر بکشد.این سریال همچنین قصد دارد دلایل خدشه‌دار شدن وجهه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران در انظار عمومی را توضیح دهد و اندکی این تصویر را بهبود ببخشد.
 
ساچت ۷۱ ساله در این فیلم نقش مدیر مسئول و مالک حق نشر روزنامه «پست» را که از زیرمجموعه‌های اخبار جهان است، ایفا می‌کند. از دیگر بازیگرانی که در این سریال هنرنمایی می‌کند، می‌توان به «پاپا اسیدو»، «شین زازا»، «الی کندریک»، «میرا رید» و «بن چاپلین» اشاره کرد.فیلمبرداری این پروژه از ماه اکتبر آغاز می‌شود و پخش آن از سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد.دیوید ساچت بازیگر مشهور انگلیسی متولد ۱۹۶۴ از سال ۱۹۸۹ در مشغول بازی در نقش هرکول پوآرو کارآگاه مشهور بلژیکی است و در بیش از ۶۵ اثر تلویزیونی از تمامی داستان‌های آگاتا کریستی با محوریت شخصیت کارآگاه مشهور داستان‌های او «هرکول پوآرو» حضور یافته است.