به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۱۳۶۸۱۷

نیمکت نشینی رحمتی با چشم کبود

گروه ورزشی: کاپیتان استقلال در پایان بازی برابر پارس جنوبی برای اینکه از حواشی مربوط به عکس‌های کبودی چشمش خلاص شود به توضیح درباره آن پرداخت.
به گزارش ایلنا، غیبت مهدی رحمتی درون دروازه استقلال نکته جالب توجه ترکیب این تیم برابر پارس جنوبی در دیدار سرنوشت ساز منصوریان بود. کاپیتان آبی ها به شکل غیر منتظره ای در ترکیب این تیم قرار نگرفت و از روی نیمکت این دیدار را دنبال کرد تا تیم منصوریان در غیاب رحمتی نیز بازنده این دیدار باشد.نکته عجیب این که گلر استقلال برای اولین بار در این سالها با یک کلاه در زمین حاضر شده بود . کلاهی مشکی که شاید اگربا آن  در زمین بود می شد ادعا کرد از سبک گلرهای قدیمی پیروی کرده است .هر چند میک مک درموت در نشست خبری معده درد را به عنوان دلیل نیمکت نشینی رحمتی اعلام کرد اما خود رحمتی در انتهای بازی عنوان کرد بر خلاف نظر مربی تیم مشکل خانوادگی و لطمات روحی و فیزیکی این مشکل باعث شده  دیدار با پارس جنوبی را از دست بدهد.
 
پدر رحمتی از اواسط هفته به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری است و کاپیتان آبی ها حتی به دلیل این مشکل تمرین روز دو شنبه آبی پوشان را به دلیل مشکلات روحی با وجود حضور در محل تمرین با اجازه منصوریان از دست داد و در میانه های تمرین به بیمارستان بازگشت.کاپیتان آبی ها که در پایان بازی برای درددل پیش عکاس های حاضر در ورزشگاه جم آمده بود با اشاره به کمرش می گفت : صبح در شرایط سختی خودم را به پزشک تیم رساندم. کمر درد شدیدی داشتم و با 6 آمپول سرپا شدم اما به بازی نرسیدم. به خاطر شرایط پدرم قصد داشتم با اجازه کادرفنی در این سفر استقلال را همراهی نکنم.
 
دروازه بان استقلال در شرایطی این صحبت ها را مطرح می کرد که وجود یک کبودی زیر چشم چپ او نیز جلب توجه می کرد. رحمتی در توضیح علت ایجاد این کبودی نیز گفت: در جریان تمرین روز پنجشنبه توپ به چشم من برخورد کرد و به همین دلیل چشمانم کبود شده است. رحمتی که متوجه شده بود عکاس ها با لنزهای ششصد کبودی صورت او را گرفته اند ، سعی خود را کرد تا از این طریق شفاف سازی کند.او که یکی از مهمترین بازیکنان تیم است، در هر شرایطی مورد توجه خبرنگاران است و درست مثل بازی فصل پیش مقابل سپاهان جنب و جوش زیادی روی نیمکت داشت اما این بار بخت با او و جانشین اش یار نبود.