به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۱۳۶۸۹۶
جام قهرمانان قاره ها - ژاپن؛

ملی پوشان واليبال روی سکوی جهاني

گروه ورزشي: تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در جام قهرمانان قاره ها برابر فرانسه به پیروزی رسید و با شایستگی روی سکوی جهانی ایستاد.
ملی پوشان واليبال روی سکوی جهاني
به گزارش مهر، در ادامه مسابقات والیبال جام قهرمانان قاره ها در ژاپن از ساعت ۱۰:۱۰ صبح امروز یکشنبه تیم ملی والیبال ایران مقابل فرانسه به میدان رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم ایران به اتمام رسید. ایران در حالی در این دیدار به پیروزی رسید که در دو ست ابتدایی توانست فرانسه را شکست بدهد ولی در ستهای سوم و چهارم مغلوب حریف خود شد. در ست آخر این ایران بود که توانست فرانسه را از پیش رو بردارد و در نهایت پیروزی را از آن خود کند. پیش از این مسابقه، تیم ملی ایتالیا موفق شد با نتیجه ۳ بر یک تیم آمریکا را شکست بدهد تا با این نتیجه، عنوان سومی ایران قبل از بازی با فرانسه قطعی شود.
 
ایران در ست اول دیدار با فرانسه بازی را خوب شروع نکرد و حتی بازی با نتیجه ۱۹ به ۲۳ از فرانسه عقب افتاد اما به یکباره موتور تیم ملی روشن شد و فرانسه را در این ست به دردسر انداخت. بازی پایاپای ایران و فرانسه در ست اول طولانی شد و در نهایت ملی پوشان توانستند با نتیجه ۳۸ بر ۳۶ حریفشان را شکست بدهند. در ست دوم هم این شاگردان ایگور کولاکوویچ بودند که خیلی زود از فرانسه پیش افتادند و برتری خود را تا پایان ست حفظ کردند تا در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به برتری برسند.

تیم ملی فرانسه در ست سوم به خودش آمد و توانست این گیم را از آن خود کند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ ایران را شکست بدهد. هرچند در ست چهارم این تیم ایران بود که از فرانسه پیش افتاد ولی این تیم اروپایی در ادامه ایران را غافلگیر کرد و توانست این گیم را ۲۷ بر ۲۵ به سود خود تمام کند. در ست پنجم بازهم برتری از آن شاگردان ایگور کولاکوویچ بود و ایران توانست با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ به پیروزی برسد و این مسابقات را با یک برد خوب به اتمام برساند.