کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مک مستر: برجام بدترین توافق ممکن

26 شهريور 1396 ساعت 21:52

گروه بین‌الملل: مشاور امنیت ملی آمریکا درباره توافق هسته ای ایران (برجام) گفت: این بدترین توافق است و همه مزایا را پیشاپیش به رژیم ایران داده است.


 به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مک مستر در گفتگو با فاکس نیوز درباره توافق هسته ای ایران (برجام) گفت: این بدترین توافق است و همه مزایا را پیشاپیش به رژیم ایران داده است. ما خبر داریم که ایران بخش هایی از این توافق را نقض کرده است. ما باید با جدیت و دقت بیشتر اجرای این توافق را دنبال و نقص های این توافق را شناسایی کنیم. مک مستر درباره تهدید کره شمالی علیه آمریکا گفت: آنها تهدیدی بزرگ برای همه هستند. این رژیم با سلاح های هسته ای آمریکا و دیگران را تهدید می کند ما باید بر روز تحریم ها و گزینه نظامی کار کنیم.
 

وی درباره تحریم های کره شمالی تاکید کرد: ما به کمک بیشتر چین در این خصوص نیازمندیم. این به نفع آنهاست که شبه جزیره ای عاری از سلاح هسته ای داشته باشند. ادامه این مسیر از جانب رهبر کره شمالی، وی را آسیب پذیرتر و امنیت وی را کمتر می کند. مشاور امنیت ملی آمریکا درباره جنگ علیه تروریسم تاکید کرد: ما باید این اطمینان را بدهیم که تروریستها مامن امنی برای سازماندهی حملات ندارند و کمکهای مالی به آنها را قطع کنیم. ما باید ایدئولوژی شرورانه آنها را شکست دهیم و توانمندی تبادل اطلاعات را در سراسر جهان بهبود ببخشیم. وی درباره گزارش ها مبنی بر باقی ماندن آمریکا در معاهده پاریس نیز تاکید کرد: اینها گزارش هایی غلط است، رئیس جمهور تصمیم گرفت از این توافق خارج شود چرا که توافق بدی برای مردم آمریکا و محیط زیست بود.


کد مطلب: 136921

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/136921/مک-مستر-برجام-بدترین-توافق-ممکن

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir