به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۱۳۷۰۳۶

جنجال دو غول در پاریس!

گروه ورزشی: جنجال به خاطر بحث نیمار و ادینسون کاوانی در دیدار یک‌شنبه شب پاری ‌سن‌ ژرمن و لیون هنوز خاتمه پیدا نکرده است. روزنامه‌ اکیپ فرانسه تیتر اصلی امروز (سه‌شنبه) خود را به این موضوع اختصاص داد و نوشت: این بحث و جدل تا رختکن نیز ادامه‌ پیدا کرد.
روزنامه‌ اکیپ فرانسه جزئیات بیشتری درباره بحث دو مهاجم پاری سن ژرمن منتشر کرد.جنجال به خاطر بحث نیمار و ادینسون کاوانی در دیدار یک‌شنبه شب پاری ‌سن‌ ژرمن و لیون هنوز  خاتمه پیدا نکرده است. روزنامه‌ اکیپ فرانسه تیتر اصلی امروز (سه‌شنبه) خود را به این موضوع اختصاص داد و نوشت: این بحث و جدل تا رختکن نیز ادامه‌ پیدا کرد.

هر دو مهاجم PSG هنگام ضربه آزاد و سپس پنالتی بحث کردند و می‌خواستند خودشان این ضربه را بزنند. کاوانی پنالتی را زد اما به گل تبدیل نشد. با این حال این بحث حتی پس از پیروزی صدرنشین لیگ یک فرانسه ادامه‌ داشت و تیاگو سیلوا، کسی بود که اجازه نداد این بحث بیش از این مشکل ساز شود. روزنامه‌ اکیپ جزئیات بیشتری از این درگیری منتشر خواهد کرد.زمانی که نیمار و کاوانی از رختکن خارج شدند و به میکسدزون رفتند درباره این اختلاف صحبتی نکردند. آدریان رابیو، هافبک پاری‌سن ژرمن اعلام کرد در رختکن اتفاقی نیفتاده است و اونای امری، سرمربی ‌اسپانیایی تیم تاکید کرد که این بحث تاثیری در تیم نگذاشته است.

با وجود این که پاری ‌سن‌ ژرمن در لیگ یک به قدرت اصلی تبدیل شده مشکلات این تیم با حضور چند ستاره حل نشده است. کاوانی تاکنون هفت و نیمار پنج بار در در لیگ  گلزنی کرده‌اند. هر دو می‌خواهند هدایت خط حمله را بر عهده بگیرند و اشتیاق زیاد آنها برای گلزنی و تبدیل شدن به مرد شماره یک تیم، مشکل اصلی باشگاه پاریسی است.
 
 
نیمار اختلاف با کاوانی را علنی کرد
ستاره برزیلی پاری ‌سن‌ ژرمن با تصیمیم که گرفت اختلاف خود با مهاجم اروگوئه‌ای تیمش را علنی کرد.  با وجود این که کاوانی هر گونه اختلاف با نیمار را رد کرد و از طبیعی بودن رابطه خود با هم تیمی برزیلی‌اش سخن به میان آورد اما به نظر می‌رسد که این اختلاف نظر جدی است.  نیمار بعد از درگیری لفظی با کاوانی در دیدار برابر لیون تصمیم گرفت که نام این بازیکن را از حساب اینستاگرام خود حذف کند تا نشان دهد که اختلاف با هم تیمی‌اش جدی است.  روزنامه سان انگلیس نوشت که اختلاف کاوانی با نیمار جدی است و با توجه به  اصرار باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن به حفظ نیمار این کاوانی است که آماده جدایی است و می‌خواهد راهی تیم دیگری شود.
 

کاوانی سکوت کرد
با وجود این که اونای امری هفته قبل اعلام کرد که مشکل نیمار و کاوانی را حل کرده اما دیدار اخیر پاری ‌سن‌ ژرمن برابر لیون چیز دیگری را نشان داد و باز هم ثابت کرد که این دو بازیکن بزرگ با هم اختلاف نظر دارند.کاوانی قبل از آمدن نیمار، پنالتی‌ زن نخست پاری ‌سن‌ ژرمن بود این‌ در حالی است که نیمار انتظار دارد که مهاجم اروگوئه‌ای پنالتی‌ها را به او بدهد و این چیزی است که کاوانی آن را قبول ندارد.مهاجم ارگوئه‌ای پاری ‌سن‌ ژرمن به اختلاف نظر با نیمار واکنش نشان داد و گفت‌: نمی‌دانم که چرا مردم دوست دارند که درباره چنین مسائلی صحبت کنند. چنین اختلاف‌هایی در فوتبال طبیعی است و اصلا درست نیست که آن را غیر طبیعی و عجیب تصور کنیم.کاوانی ادامه‌ داد: برادرم به من گفت‌ که رسانه‌ها از اختلاف من و نیمار سخن به میان می‌آورند. من از طرف خودم می‌توانم بگویم که هیچ مشکلی با نیمار ندارم و این همه چیزی است که می‌توانم بر زبان آورم.