به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۱۳۷۰۴۱
​وقتی مدیران و مربی اظهارات هم را رد می‌کنند

هرج و مرج در استقلال

گروه ورزشی: اتفاقات و گفت‌وگوهای مطرح شده در برنامه دوشنبه شب ۹۰ عمق مشکلات استقلال تهران را نمایان کرد، مشکلاتی که به نظر می‌رسد بیش از آنکه اعضای هیات مدیره به دنبال حل آن باشند، بدنبال فرافکنی درباره آنها هستند.
هرج و مرج در استقلال
برنامه ۹۰ درحالی شب گذشته روی آنتن رفت که بخشی از مشکلات درون خانوادگی استقلال عیان شد و در بخشی از این برنامه افشاگری‌های متناقضی مطرح شد. در بخشی از برنامه "ملکی" عضو هیات مدیره استقلال مدعی شد که منصوریان خودش خواهان اخراج رحمتی و جباری شده و حتی گفت که منصوریان گفته که رحمتی بعد از گل دوم پارس جم جنوبی خندیده و از طرفی افتخاری هم از جباری بابت انتقاداتش از باشگاه بابت زمین تمرین ناراحت بوده است.

این درحالی بود که منصوریان در همین برنامه مدعی شده که این اظهارات دروغ بوده و "ملکی" خودش مدعی شده بوده که عکس‌هایی از رحمتی دارد که او را درحال خوشحالی بعد از گل دوم پارس جم جنوبی نشان می‌دهد. این تنها گوشه‌ای از فاجعه‌ای است که امروز در استقلال رخ می دهد. جایی که عضو هیات مدیره استقلال بابت اینکه رحمتی یکی از اظهارات منصوریان را تکذیب می‌کند بلند قهقهه می‌زند و از آن طرف منصوریان، افتخاری را به جان پسرش قسم می‌دهد تا حقیقت را بگوید.

در برنامه ۹۰ مشخص شد که سایه قلعه‌نویی هنوز بر استقلال است و منصوریان نگران دروازه تیمش در بازی با ذوب آهن از دو هفته قبل بوده است. ماحصل ماجراهای استقلال در جمله آخر منصوریان بود. او گفت، آقای فردوسی پور خودت قضاوت کن که من با چه کسانی کار می‌کنم. امروز عریان تر از همیشه مشخص شد که چقدر ترکیب هیات مدیره و ترکیب کادرفنی استقلال ناهمگن است و امکان ندارد هواداری از استقلال باشد که از دیدن برنامه ۹۰ شوکه نشده باشد و افسوس بر وضعیت این باشگاه نخورده باشد. شاید الان بیش از هر زمان دیگری نیاز به دخالت وزارت ورزش باشد تا مشکلات درون خانوادگی استقلال تهران بیشتر از این عیان نشود.
مرجع : ایسنا