به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۱۳۷۲۵۸

دلار شهریوری رکورد شکست

گروه اقتصادی: بررسی نرخ دلار در شهریور ماه نشان می‌دهد که در مجموع این نوع ارز ۸۷ تومان نوسان قیمت در این یک ماه پیدا کرده و بالاترین نرخ سال را تاکنون تجربه کرده است.
دلار شهریوری رکورد شکست
به گزارش ایسنا، دلار آمریکا در ماه گذشته با نوسانات و تغییراتی در جهت افزایش و کاهش همراه شد و در کانال‌های ۳۸۰۰ و ۳۹۰۰ تومان در نوسان بود.دلار در نخستین روز شهریور ماه ۳۸۳۳ تومان عرضه شد که پایین‌ترین نرخ دلار در این ماه بود. در روزهای بعد دلار با روند افزایشی به ۳۸۵۹ تومان رسید.روند صعودی نرخ دلار همچنان ادامه دار شد و در هفتمین روز ماه، ۳۸۶۳ تومان در بازار آزاد عرضه شد.در یازدهمین روز شهریور ماه با ادامه همین روند دلار به ۳۸۸۲ تومان رسید اما در سیزدهمین روز از شهریور ماه روند این نوع ارز معکوس شد و نرخ آن به ۳۸۷۹ تومان رسید.در روزهای بعد بار دیگر دلار سمت و سوی صعودی پیدا کرد و در شانزدهمین روز ماه وارد کانال ۳۹۰۰ تومان شد و ۳۹۰۴ تومان در بازار آزاد فروخته شد.

در روزهای بعد دلار همچنان در کانال ۳۹۰۰ تومان باقی ماند. بیستم شهریور ماه نیز  ۳۹۰۰ تومان و بیست و یکم شهریور ۳۹۱۴ تومان فروخته شد. در بیست و دوم شهریور ۳۹۲۰ تومان در بازار داد و ستد شد که این رقم بالاترین نرخ دلار در یک ماه اخیر بوده است.در دهه پایانی ماه قیمت دلار ارزان شد و مجددا مانند ابتدای ماه در کانال ۳۸۰۰ تومان در نوسان بود. در بیست و ششم ماه گذشته دلار ۳۸۹۸ تومان قیمت داشت و در ادامه ماه با شیب ملایم به سمت کاهش حرکت کرد و در بیست و هشتمین روز شهریور ۳۸۹۲ تومان فروخته شد.در مجموع بررسی نرخ دلار در ششمین ماه از سال جاری نشان می‌دهد که دلار بین ۳۸۳۳ تومان تا ۳۹۲۰ تومان در نوسان بوده و در این بازه زمانی ۸۷ تومان نوسان قیمت پیدا کرده است.
برچسب ها: دلار ارز