به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : ۱۳۷۳۵۸

بازگشت «جناب‌خان» فایده‌ای دارد؟

گروه فرهنگی: با حضور رامبد جوان در برنامه اینترنتی فریدون جیرانی و صحبت‌هایی که از احتمال بازگشت دوباره «جناب‌ خان» به «خندوانه» حکایت داشت، باز هم نام این عروسک بر سر زبان‌ها افتاد؛ عروسکی که گفته می‌شود شاید بتواند حال «خندوانه» را اندکی بهتر کند.
بازگشت «جناب‌خان» فایده‌ای دارد؟
به گزارش ایسنا، عروسک «جناب‌ خان» به خاطر اختلاف میان صاحب اثر و تهیه‌کننده از برنامه «خندوانه» کنار گذاشته شد و سر از تبلیغات اتوبوس‌های شهری درآورد اما به گفته رامبد جوان در تمام این مدت آغوش «خندوانه» برای بازگشت او باز بود.رامبد جوان چند شب گذشته با حضور در برنامه «سی‌وپنج» فریدون جیرانی گفته بود: «ما هیچگاه دوست نداشتیم که جناب‌ خان از «خندوانه» برود و تلاشمان را هم کردیم که نرود. بدیهی است که دلم می‌خواست جناب‌ خان همیشه بماند، اما نشد. در این ماجرا کمی لجبازی و کمی محاسبات غلط دخیل بود. به هر حال آغوش من همیشه برای جناب خان باز است و بارها مذاکراتی در این خصوص صورت گرفته و هنوز امیدواریم که موافقت صورت بگیرد و امیدواریم در فصل جدید خندوانه جناب خان حضور داشته باشد.»

اما پس از استقبال رامبد جوان از حضور جناب خان در خندوانه، سالارزهی، صاحب امتیاز عروسک هم ابراز امیدواری کرده است که این مذاکره به سمت تفاهم و یکدلی حرکت کند و شاهد نتیجه خوبی باشیم.
اما در شرایطی که به نظر می‌رسد شاید «جناب‌خان» روزنه امیدی برای بازگشت «خندوانه» به روزهای اوج خود باشد، این احتمال نیز داده می‌شود بعد از حواشی ایجاد شده، این عروسک دیگر نتواند آن محبوبیت سابق را به دست آورد.
عادل بزدوده که ساخت عروسک‌های بسیار در مجموعه‌هایی چون «قصه‌های تابه‌تا»، «شهر موش‌ها»، «خونه مادر بزرگه»، «الو الو من جوجوام» و «گلنار» را در کارنامه‌اش دارد، به تازگی با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره سرنوشت عروسک «جناب‌خان» گفته است: اگر «جناب‌خان» در سری پنجم این برنامه برگردد هم فایده‌ای ندارد. دیگر ماجرا رسانه‌ای شده است و حتی من که ربطی به ماجرا ندارم، اظهار نظر کرده‌ام.
او ادامه داد: من همیشه راحت حرف می‌زنم چون می‌خواهم مسائل حل شود. کار غلط را نباید با غلط جواب داد. تلویزیون محل عرض اندام ما است و اگر بخواهیم برای تلویزیون شاخ و شانه بکشیم، تلویزیون شاخمان را می‌شکند. اگر برنامه رامبد نبود، «جناب خان»، «جناب خان» نمی‌شد و اگر منِ نوعی بخواهم بگویم عروسکی که با کل متریال و طراحی‌اش ۲ میلیون قیمت دارد، ایکس میلیارد می‌ارزد، خیلی بد است، تلویزیون کارش در مقابل این زیاده‌خواهی خوب بوده است. متاسف می‌شوم که عروسک را به کِرِم می‌فروشند و عکسش را روی اتوبوس‌ها می‌زنند. اینگونه آن عروسک شهید می‌شود؛ البته تبلیغ عیبی ندارد اما نه اینگونه.بزدوده یادآور شد: هرکسی فکر کند که می‌تواند یک برنامه تلویزیونی را زمین بزند، در اشتباه محض است. فکر و اندیشه و خلاقیت آنقدر در تلویزیون زیاد است که سریع جایگزین می‌شود.به گزارش ایسنا، «خندوانه» هفته گذشته از آنتن شبکه نسیم خداحافظی کرد و تاکنون خبری رسمی درباره‌ی زمان پخش فصل جدید این برنامه اعلام نشده است.
برچسب ها: خندوانه جناب خان