به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ ساعت ۲۲:۳۱
کد مطلب : ۱۳۷۴۲۱
پرسپولیس با هت‌تریک الخربین به چهار میخ کشیده شد

4-0

گروه ورزشی: عمرالخریبین توانست با هت تریک خود یک شب تلخ برای برانکو ایوانکوویچ و شاگردانش رقم بزند و تکلیف دیدار نیمه نهایی را در بازی رفت تا حدود زیادی مشخص کند.
4-0
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که امیدوار بود همچون دو دیدار قبلی خود برابر الهلال در مرحله گروهی بتواند پا به پای حریف پیش برود، در نهایت در یک بازی دور از انتظار با عملکردی غیر قابل دفاع با چهار گل شکست خوردند تا امیدواری آنها به بازی برگشت به کمترین حد ممکن برسد.
 
استادیوم: محمدبن زاید 
تماشاگر: 11321 نفر
 
اخطار:
 عبدالله عطیف(49،48) از الهلال
حسین ماهینی(73) از پرسپولیس
 
اخراج: عبدالله عطیف(49) از الهلال
 
الهلال عربستان:  عبدالله المعیوف، یاسر الشهرانی، اسامه هوساوی، عبدالله حفیس، محمد البریک(69- عبدالله الزوری)، عبدالله عطیف، نیکولاس میلسی(77- محمد کانو)، سلمان الفرج، سالم الدوساری، عمر خربین و کارلوس ادواردو(71- خیبری)
سرمربی: رامون دیاز
 
پرسپولیس ایران:  علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، شایان مصلح(63- بشار رسن)، محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده(82- احسان علوان‌زاده)، محسن مسلمان(46- احمد نوراللهی)، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور سرمربی: برانکو ایوانکوویچ
 

 
شرح گل‌ها:
 الهلال 1 پرسپولیس 0: (دقیقه 31، عمرالخریبین): ارسال از سمت چپ روی دروازه در شش قدم روی سر عمر الخریبین نشست تا او بدون مزاحمت دروازه بیرانوند را باز کند.
 الهلال عربستان 2 پرسپولیس تهران 0: (دقیقه 40، یاسر الشهرانی): الهلال که در ضدحملات خطرناک نشان می‌داد اینبار روی حرکت سه به دو توانست توسط شهرانی به گل دوم دست یابد.
 الهلال 3 پرسپولیس 0: (دقیقه 54، عمرالخریبین): در شرایطی که 10 نفره شدن الهلال امید را به اردوی پرسپولیس بازگردانده بود، آنها روی ضدحمله توانستند با ارسالی زمینی سومین گل خود را به ثمر برسانند.
 الهلال 4 پرسپولیس 0 : ( دقیقه 89، عمر الخریبین): مهاجم شماره 77 الهلال در شرایطی که تیمش 10 نفره بود بار دیگر از غفلت مدافعان پرسپولیس سود برد و توانست گل سوم خود و چهارم الهلال را ثبت کند.
 
 
  شرح بازی:
پرسپولیس نیمه اول را با نتیجه دو بر صفر واگذار کرد، اما 10 نفره شدن حریف می‌توانست شرایط را به سود سرخپوشان تغییر دهد که اشتباهات مهلک بازیکنان دفاعی در نهایت باعث شد نیمه دوم را به بدترین شکل ممکن دنبال کند و در نهایت با دریافت دو گل دیگر با شکست چهار بر صفر کمترین امیدواری را برای بازی برگشت در اردوی خود شاهد باشد.
 
دقایق حساس:
 
دقیقه 3: اولین حرکت جدی این بازی توسط پرسپولیس و با ارسال علیپور برای منشا همراه شد که مدافع الهلال توپ را با ضربه سر به دروازه‌بان تیمش سپرد.
دقیقه 7: اشتباهات پیاپی خط دفاعی پرسپولیس در نهایت در موقعیتی فوق العاده توپ را در اختیار ادواردو قرار داد که بیرانوند با واکنشی فوق العاده توپ را از آن خود کرد.
دقیقه 18: شوت از روی خط محوطه جریمه و از سمت چپ دروازه پرسپولیس توسط میلیسی با اختلافی کم و زمینی راهی اوت شد.
دقیقه 19: وحید امیری در موقعیتی خوب در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه سر ضرب خود را نواخت که المعیوف آن را از آن خود کرد.
دقیقه 46: احمد نوراللهی که در ابتدای نیمه اول راهی زمین شده بود، با ارسال کرنر خود علیپور را صاحب موقعیت سرزنی کرد که ضربه او راهی اوت شد.
دقیقه 64: بشار رسن در اولین حرکت خود بعد از حضور در ترکیب با یک حرکت تکنیکی در نهایت قصد داشت توپ را در اختیار نوراللهی در شش قدم قرار دهد که مدافع الهلال زودتر از این بازیکن توپ را در اختیار گلر خود قرار داد.
دقیقه 65: منشا قصد داشت از زاویه بسته دروازه معیوف را باز کند که با واکنش دروازه بان الهلال یک کرنر برای پرسپولیس شکل گرفت.
دقیقه 75: احمد نوراللهی بهترین فرصت گلزنی را درون هجده قدم با ضربه ای که با دفع دروازه بان الهلال همراه شد از دست داد.
دقیقه 79: اینبار هم ارسال ضربه کرنر از سمت راست و ضربه علی علیپور که راهی به دروازه نیافت و در اختیار دروازه بان قرار گرفت.
 
  اتفاق ویژه:
پرسپولیس در شرایطی که امیدوار بود در تاریخی‌ترین شرایط خود راهی فینال آسیا شود، مقابل الهلال عربستان به سد بزرگی خورد و در نهایت رویای آنها اکنون کمرنگ تر از گذشته شد. یک شکست تلخ بزرگترین اتفاق برای تیم برانکو بود که کمتر به باخت عادت داشت. 
بعد از مدت‌ها یک بازیکن موفق شد برابر پرسپولیس هت تریک کند و از این حیث یک اتفاق ویژه به نام خود ثبت کند.
 
 بازیکن برتر:
در شرایطی که به نظر می‌رسید کارلوس ادواردو با توجه به درخشش در بازی مقابل العین ستاره الهلال در جدال با پرسپولیس باشد، این عمر الخریبین بود که بار دیگر یک شب تاریخی را به نام خود کرد و موفق به ثبت سه گل برابر مدافعان و دروازه‌بان سرخپوش شد. 
مهاجم شماره 77 الهلال بهترین سود را از عدم هماهنگی و آشفتگی خط دفاعی پرسپولیس و دروازه‌بان این تیم برد و برای دومین بار پیاپی تیمش را صاحب مهاجمی با عنوان هت تریک کننده کرد تا مرد اول این میدان لقب گیرد.
 
برانکو: با 4 گلی که خوردیم، بازی برگشت خیلی سخت شد
باید به اتفاقات فوتبال دل ببندیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با 4 گلی که در بازی رفت از الهلال خوردیم، بازی برگشت خیلی سخت شد.
به گزارش فارس، برانکو پس از شکست ۴ بر صفر مقابل الهلال عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. مطمئن بودم که نسبت به الاهلی بازی سخت‌تری در پیش داریم.
 وی افزود: با چهار گلی که در این بازی خوردیم کار ما برای بازی برگشت خیلی سخت است. به هر حال فوتبال این مسایل را دارد. الهلال نسبت به الاهلی خیلی قوی‌تر بود. آنها وقتی 10 نفره هم شدند دو گل به ما زدند و ما نتوانستیم که از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. کارمان برای بازی برگشت سخت شده است. باید به اتفاقات فوتبال دل ببندیم تا بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم.
برانکو در پاسخ به این سوال که ضعف پرسپولیس در بازی امشب چه بود، گفت: الهلال در تمام نقاط زمین عملکرد بهتری نسبت به ما داشت. آنها به خوبی از فرصت های خود استفاده کردند، اما ما نتوانستیم این کار را بکنیم. ما از شانس‌های خود استفاده نکردیم. نمی‌توانم بگویم ضعف ما چه بود، اما باید بگویم الهلال بهتر از ما بود. برانکو در مورد اینکه طارمی ۲ سال پیش در ریزه‌اسپور بود اما فیفا ۲ روز قبل از بازی با الهلال او را محروم می‌کند، گفت: این تصمیمی است که فیفا گرفته و اتفاق برای طارمی در گذشته افتاده اما ۳ روز قبل از بازی با الهلال او را محروم می‌کنند و من نمی‌توانم در موردش صحبتی کنم. وی در مورد اینکه پرسپولیس شانس صعود دارد یا نه، گفت: در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. شادی پدیده خوبی برای الهلال است اما در بازی برگشت سیدجلال حسینی، کمال کمیابی‌نیا و انصاری را در اختیار داریم شاید آنها به ما کمک کنند.

۱۳۹۶/۰۷/۰۴ ۲۲:۴۴
خسته نباشید به اقای طارمی که با کارهایش و شیرین کاری هایش در مورد تیم ترکیه ای پرسپولیس را به این روز انداخت .
پرسپولیس این هفته فقط درگیر طارمی و محرومیت او بود. (355676)
مازیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۷/۰۴ ۲۳:۲۹
افتضاح بودن (355677)
۱۳۹۶/۰۷/۰۵ ۰۷:۴۲
در این بازی ضعف پرسپولیس کاملا مشخص شد که در دفاع چه مشکلی دارد و هافبکهاب پرسپولیس هم خیلی بی تعصب و سست بازی کردند و اصلا به دفاع کمک نکردند.امشب باید متوجه شده باشیم که هنوز فوتبال ایران با یک فوتبال حرفه ای فاصله زیادی دارد.و فقط پولش میلیاردیه (355682)
خاتم حاتمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۷/۰۵ ۱۲:۴۲
نفرین بر امثال طا...که با پول طلبی شهرت طلبی و...با سرنوشت باشگاه و هواداران پرسپولیس بازی میکنه و ضعف مدیریت باشگاه هم اشکار میشه
براستی برایند مدیران ورزشی و غیر ورزشی دولت 11 و 12 که بنام اعتدالند و در اصل نه شفاف اصولگرا و نه اصلاح طلب اصیل کمتر رضایت بخش بوده (355683)