کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

میناوند: دو نفر زیرآب پرسپولیس را زدند!

6 مهر 1396 ساعت 12:07

گروه ورزشي: ملی پوش سابق پرسپولیسی ها می گوید پیش از این همه پیشکسوتان اخطار داده بودند که نفرات بی ربط کنار تیم نباشند، افرادی اخبار داخلی تیم را به ریزه اسپوری ها انتقال می دادند. مهرداد میناوند که پیش از این به همراه پرسپولیسی ها در جام باشگاه های آسیا سابقه یک بازگشت تاریخی را در کارنامه خود دارد؛ در رابطه با اوضاع این روزهای پرسپولیس به گفتگو پرداخت.


خستگی، شمایل پرسپولیس را تغییر داده بود

بازی های فشرده ماه اخیر حسابی پرسپولیسی ها را خسته کرده بود و این خستگی کاملا در ساق های بازیکنان مشهود بود. هرچند تغییر آب و هوا هم به ضرر پرسپولیس بود؛ اما به نظر من خستگی مهم ترین عاملی بود که در این دیدار آثار خود را کاملا نشان داد. حتی بازیکنانی مانند علیپور و امیری که دوندگی از خصوصیات بارز آنهاست نیز در این دیدار نتوانستند در حد انتظار ظاهر شوند و به همین دلیل یک پرسپولیس دیگر را در این دیدار دیدیم.
 
پیش از این طعم بازگشت به رقابت ها را چشیدیم
زمانی که برای پرسپولیس بازی می کردم یک بار دچار شرایطی اینچنینی شدیم. با تیم استانکو بازی رفت برابر آلیمای قزاقستان را با نتیجه سه بر صفر به حریف واگذار کردیم و حداقل سه گل هم نخوردیم. اگر قرار بود امیدوار نباشیم باید به راحتی از آن بازی ها کنار می رفتیم؛ اما ناامید نشدیم و در دیدار برگشت انتقام بازی رفت را گرفتیم و توانستیم با 5 گل حریف را از پیش رو برداریم.
 
این ناکامی باید به سرعت جبران شود
البته این را هم باید گفت پرسپولیس این روزها وضعیت ویژه تری نسبت به قبل دارد. مسائل مربوط به طارمی و قرارداد او، حاشیه هایی ایجاد کرده که تاکنون به ضرر تیم بوده است. بهرحال اگر بخواهیم منطقی باشیم باید قبول کنیم شرایط سختی برابر پرسپولیس است؛ اما این تیم باید برای بازی بعدی تمام تلاش خود را به کار ببندد تا بتواند سرپا شود. ما با تیم اشتروم گراتس اتریش هم از رئال مادرید شش گل خوردیم؛ اما در بازی بعدی توانستیم جبران کنیم. اگر در آن دیدار موفق به جبران نمی شدیم روند ناکامی های مان ادامه دار می شد و به همین دلیل پرسپولیس نیز باید فورا در بازی بعدی این نتیجه را جبران کند تا بتواند به روند همیشگی خود ادامه دهد.
 
برانکو تهدید را تبدیل به فرصت می کند
در دو سه سال اخیر پرسپولیس را آنقدر خوب دیدیم که باورمان نمی شود در دیدار برابر الهلال بد بود. البته برانکو مربی باهوشی است. او خوب می داند باید در شرایط حساس چه کند و مطمئن هستم در دیدار برگشت برابر الهلال می تواند تهدید را تبدیل به فرصت کند.
 
نباید به یکی دو بازیکن خاص خرده گرفت
معتقدم هوادارانی که پس از این شکست ها برخوردشان تغییر می کند، هوادار واقعی نیستند. بازیکنان در حد خودشان تلاش کردند تا بتوانند به پیروزی برسند؛ اما وقتی تیمی شکست می خورد همه بازیکنان در شکست مقصر هستند نه تنها یک یا دو بازیکن. نباید بعد از این بازی ها شکست را به گردن یکی یا دو بازیکن بیندازیم. به هرحال فوتبال همین است و نمی توان به یک تعداد بازیکن خاص خرده گرفت.
 
این اتفاق نکته منفی کارنامه طاهری است
من همیشه حرف حق را زده ام. باید قبول کنیم در اتفاق مربوط به طارمی همه سهل انگاری کردند و باید پیش از این به آن رسیدگی می شد. به هرحال هر مدیری هم ممکن است نکات منفی در کارنامه اش داشته باشد و با توجه به کارهای مثبت و بزرگی که طاهری به انجام رسانده این موضوع نیز نکته منفی کارنامه اوست. اکنون باید به هواداران توضیح دهند. به گونه ای که باید گفته شود که هواداران قانع شوند. اما این کاملا مهم است که اکنون باید همه هواداران پشت تیم باشند. این تیم در دو سال اخیر آنقدر همه ما را خوشحال کرد که باید در این روزها دست از حمایت تیم نکشیم.
 
خارج از خانه هم پرسپولیس می تواند پیروز شود
متاسفانه میزبانی را در اختیار نداریم. اگر این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می شد آن وقت می دیدیم که الهلالی ها حرفی برای گفتن ندارند. واقعا متاسفم که اوضاعی به وجود آمد که نتوانیم در خانه خودمان برابر حریف قرار بگیریم. البته پرسپولیس اگر بخواهد می تواند دور از خانه هم از پس حریفش بربیاید. همانطور که در بازی برابر الاهلی هم توانست در دو بازی خارج از خانه از پس حریف بر بیاید.
 
دو سه نفر از پشت به پرسپولیس خنجر زدند
نکته تاسف برانگیز این ایام هماهنگی رقبا و ناهماهنگی ماست. متاسفانه دو سه نفری که ادعا می کنند ایرانی هستند و طرفدار پرسپولیس، دائم زیرآب تیم را زدند. پیش از این هم پیشکسوتان دلسوز باشگاه تذکر داده بودند که این گونه نفرات کنار تیم نباشند. نفراتی که همه اخبار پرسپولیس را به ریزه اسپور منتقل می کردند و در نهایت به این تیم از پشت خنجر زدند. در طرف مقابل حریف مان را ببینید، همه باشگاه های اماراتی و همه نفرات نزدیک به الهلال دست به دست هم دادند و شروع کردند به حمایت از تیم و این موضوع هم یکی از دلایل موفقیت الهلالی ها بود.


کد مطلب: 137496

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/137496/میناوند-دو-نفر-زیرآب-پرسپولیس-زدند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir