به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۱۳۷۴۹۸

مدیران تاینی موویز دستگیر شدند

گروه هنری: پس از چند روز بروزرسانی نشدن سایت پربیننده تاینی موویز؛  دادستان عمومی و انقلاب تهران بدون نام بردن از این سایت؛ خبر بازداشت ۶ نفر از مدیران بزرگ ترین وب سایت عرضه دوبله فیلم و سریال را تایید کرد.

کمتر کسی از دوستداران فیلم و سینمای ایرانی پیدا می شود که سایت دانلود فیلم و سریال  تاینی موویز را نشناسد، این سایت دانلود فیلم و سریال طرفداران و کاربران بسیار زیادی به دلیل بروز بودنش در قرار دادن فیلم و سریال و همچنین دوبله فیلم ها دارد و به جرات می توان گفت اگر آدرس اصلی آن فیلتر نشود بدون شک جز 20 سایت پربازدید ایران در سایت آلکسا قرار می گیرد،البته برای دانلود فیلم و سریال در این سایت باید اشتراک ماهیانه پولی می‌داشتید.
 
دادستان تهران در خصوص ارجاع پرونده با موضوع فعالیت باند فساد و فحشا (؟) با استفاده از فضای مجازی اظهار داشت: متهمان این پرونده که هم اکنون شش نفر از آن‌ها بازداشت شده‌اند، فیلم‌های مبتذل و مستهجن را تهیه و دوبله نموده و در فضای مجازی به فروش می‌رساندند. همچنین دادستان گفته است: تارنمای مورد استفاده باند مذکور به عنوان بزرگ‌ترین مرجع دانلود فیلم‌ها و سریال‌های هالیوودی فعالیت می‌کرد و ظرف سه سال گذشته 18000 فیلم و سریال خارجی را پس از دوبله پخش کرده‌اند که بسیاری از آن‌ها مبتذل و مستهجن بوده است ‌و از این طریق وجوه نامشروع تسهیل کرده‌اند.

سایت تاینی موویز تا یک ماه پیش رتبه بسیار بالایی در بین وبسایت‌های داخلی در الکسا داشت. رتبه ۲۸ در ایران. اشتراک در آن مثل اکثر سایت‌های مشابه مستلزم هزینه بود. ماهانه ۴۰۰۰ تومان و براساس شنیده‌های غیررسمی، نزدیک به ماهی ۳۰۰ الی ۴۰۰ هزار نفر ثبت نام و یا تمدید اشتراک داشت. قابل توجه است که هزینه اشتراک این سایت، خریداری کردن اکانت شرکت‌های خدمات هاست فایل داخلی بود و باید دید آیا پای این شرکت‌ها هم به موضوع باز خواهد شد یا خیر.