کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اتفاقات شگفت‌انگیز در تیم نفت تهران، درخشان برگشت!

نفت؛ تيم ليگ برتري يا محله برو- بيا؟

8 مهر 1396 ساعت 14:14

گروه ورزشي: پس از چند بار رفتن و آمدن و تغيير مربي، سرمربی سابق نفت طلاییه دوباره به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد! و علي کریمی هم مي‌گويد: جهانیان باید تاوان بازی با اسم من را بدهد.


به گزارش ایسنا، در جلسه‌اي  در دفتر باشگاه نفت طلاییه تهران با حضور محمدعلی رضایی، مدیر حقوقی این باشگاه، حمید درخشان به عنوان سرمربی تیم نفت طلاییه تهران انتخاب شد. در ابتدا قرار بود که پژواک کرم‌پور، مربی ایرانی‌-آلمانی به عنوان سرمربی تیم نفت تهران انتخاب شود اما با توجه به توافقات حاصل شده در جلسه امروز، کرم‌پور در تیم نفت طلاییه به عنوان مربی و مدیر فنی منصوب شد.
 

همچنین با تصمیم جهانیان، مالک باشگاه نفت طلاییه تهران، حمید منوچهری کردستانی طی نشستی با محمدعلی رضایی، به عنوان سرپرست تیم نفت طلاییه تهران معرفی شد.
علی کریمی پیش از آغاز لیگ هفدهم هدایت نفت را برعهده داشت که قبل از بازی سوپرجام مقابل پرسپولیس از سمت خود کناره‌گیری کرد تا درخشان جانشین او شود اما کریمی پس از روی کار آمدن، مالکان جدید این باشگاه دوباره به جای خود بازگشت تا این بار درخشان کنار گذاشته شود.
با این حال این پایان کار نبود و پس از تصمیم عجیب مالک نفت مبنی بر قبول استعفای پیامکی علی کریمی که خود کریمی آن را تکذیب کرده بود، دوباره درخشان را به این تیم بازگرداند.

کریمی: جهانیان باید تاوان بازی با اسم من را بدهد
علی کریمی سرمربی نفت تهران امروز در زمین تمرینی تیم فوتبال نفت، تمرین بازیکنان را زیرنظر گرفت.
به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که نفت تهران پس از پیروزی مقابل سپاهان از شرایط روحی و فنی خوبی برخوردار است مالک این باشگاه شب گذشت در اقدامی عجیبی حمیددرخشان را جانشین علی کریمی کرد که البته این مساله بیش از آنکه دلایل فنی داشته باشد به نحوه ارتباط بین کریمی و جهانیان بازمی گردد. علی کریمی که از رفتارهای مدیریتی نفت طلاییه ناراضی است در دو هفته گذشته به اصطلاح با آنها خوب تا نکرده تا آنها منتظر فرصتی برای برکناری سرمربی تیمشان باشند. فرصتی که یک پیامک کوتاه آن را در اختیارشان گذاشته است. 
با این حال علی کریمی با حضور در تمرین امروز نشان داد که کماکان علاقمند ادامه کار در نفت تهران است. او معتقد است که این حق مالک باشگاه نفت است که تصمیم به اخراج بگیرد اما شرط این کار تسویه حساب و پرداخت تعهدی است که در قرارداد این باشگاه و علی کریمی قید شده است. او  می گوید : من  زمانی به عنوان سرمربی هستیم ادامه می دهم. امیدوارم هر اتفاقی بیفتد به نفع باشگاه نفت باشد. او در رابطه با این که چرا هنوز تمرینات تیم نفت ادامه دارد گفت: ما از همان روز اول برنامه تمرینی مان را مشخص کرده بودیم . می توانید برنامه تمرینی ما را تا یکماه آینده ببینید. ما تا روز 9 آبان که بازی با استقلال هست برنامه کامل تمرینی مان را داریم. 
کریمی به ورزش سه گفت: باشگاه بایرن مونیخ هم کارلو آنچلوتی را اخراج کرد اما قطعا آنها تا قبل از انتخاب سرمربی جدید با سرمربی تیمشان بر پایه احترام تسویه حساب انجام می دهند و آنچلوتی هم قطعا عضوی از این باشگاه باقی خواهد ماند. اینکه یک مجموعه تصمیم به اخراج سرمربی اش می گیرد لزوما مربوط به مشکلات، ناراحتی و عداوت و کینه نیست و ما باید یاد بگیریم چه در هنگام همکاری و چه در وقت قطع همکاری به قراردادها احترام بگذاریم. من هم آماده هستم شغلم را به آقای حمید درخشان تحویل بدهم اما در عین حال انتظار دارم مدیران باشگاه نفت به من احترام بگذارم.
او همچنین درباره حضور حمید درخشان و این که ممکن است اتفاقی مشابه ماجرای علی دایی در پرسپولیس تکرار شود گفت: ایشان|(درخشان) بیشتر از من مصاحبه می کند. من از وقتی آمده ام  کلا شش مصاحبه انجام داده م که بیشتر آن ها مصاحبه های مطبوعاتی قبل و بعد از بازی بودند. ما تا روزی که هستیم کارمان را انجام می دهیم. من توصیه می کنم اگر می خواهند آن اتفاق ها نیفتد خود  مالک باشگاه باید بیاید و کار را انجاام بدهد چرا که این مسایل در نهایت برای تیم نفت مشکل ساز میشود. هرچند که معتقدم ایشان تیم فوتبال برایش مهم نیست. چون ما تیم را تحویل گرفتیم و از رتبه دوازدهم به رتبه نهم جدول آوردیم و فکر نمی کنم یک باخت، یک مساوی و یک برد برای کسی که چنین تیمی را تحویل گرفته نتیجه بدی باشد. ما تا روزی که باشیم کارمان را ادامه می دهیم.
سرمربی نفت در ادامه گفت: فکر کنم ایشان(جهانیان) در نظر ندارد که خیلی از حرف هایش توسط خبرنگاران و برنامه های تلویزیونی پخش شده و در آرشیو هم موجود است. متاسف هستم که وارد چنین همکاری شدم اما من همیشه فکر می کنم که هر انسان ارزش یک بار اعتماد کردن را دارد. من این اعتماد را کردم و پشیمان هم هستم اما شجاعتش را دارم که بگویم اشتباه کردم. ولی وقتی در چنین در شرایطی قرار می گیرم همیشه راهکارهایش را هم در نظر می گیرم که بتوانم با این قضایا مقابله کنم و در ادامه و روزهای آیندده خواهیم دید که چگونه این کار را خواهم کرد.
ایشان در نظر ندارد که حرف های ایشان در آرشیو موجود است متاسفا هستم وارد چنین همکاری شدم. من فکر می کنم انسان ها ارزش یک بار اعتماد کردن را دارند من این اعتماد ار کردم پشیمانم اما شجاعتش را دارم که بگویک اشتباه کردم. اما اگر در چنین شرایطی قرار بگیرم راه کارهایش را هم دارم که بتوانم با این قضایا مقابله بکنم خیلی خوب هم می توانم بکنم در ادامه و روزهای آینده خواهیم دید.
کریمی در پاسخ  به این سوال که از یک مربی ایرانی –آلمانی به عنوان مربی تیم نفت نامبرده می شود گفت:  من در آلمان بازی می کردم آقای آلکس نوری را نمی شناختم اما ایشان خوب کار کردند و الان سرمربی تیم وردربرمن هستند. ایشان (پژاک کرم پور)را من نمی شناسم. ایشان(جهانیان) به عنوان مالک باشگاه هرکسی را می تواند بیاورد او  می تواند تیمش را آتش بزند و به من یا هرکس دیگری ربط ندارد چون دارند هزینه می کنند اما هرچیزی اصولی دارد و بهتر است آن اصول رعایت شود.
 
علی کریمی درباره انتخاب حمید درخشان به عنوان سرمربی به ورزش سه گفت: من از آقای درخشان هیچ گلایه ای ندارم ایشان طبیعتا به دنبال حضور در پست سرمربیگری است و به همین دلیل وقتی فرصتی برای این کار پیش می آید حتما از این موضوع استقبال می کند و از آن استفاده خواهد کرد. 
کریمی همچنین درباره مشکلات باشگاه نفت تهران گفت: آقای جهانیان با هر  نیتی که این باشگاه را تحویل گرفته اند باید از توانایی لازم برای حل مشکلات بهره مند باشند اما متاسفانه مثلا ما می بینیم که این تیم مدیریتی از تهیه ملزومات اولیه ناتوان است به عنوان مثال توپ دربی استار که لازمه تمرین ما به شمار می رود به تعداد محدود و به اندازه 14 عدد و با لطایف الحیل در اختیار ما قرار داده شده و به جز این ما از توپ های آل اشپورت استفاده می کنیم در حالی که توپ اولین و ابتدایی ترین چیزی است که باید برای تمرین ها وجود داشته باشد. کریمی در بخش دیگری از حرف هایش گفت: من همین جا بگویم این ماجرا را تا انتها پیگیری می کنم. ایشان(جهانیان) اگر آدم منطقی بودند حداقل درباره من تحقیق می کردند و بعد این داستان ها را شروع می کردند. آقای جهانیان باید تاوان بازی با اسم من را بدهد.


کد مطلب: 137539

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/137539/نفت-تيم-ليگ-برتري-محله-برو-بيا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir