کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کریستن استوارت در بازسازی «فرشتگان چارلی»

9 مهر 1396 ساعت 14:23

گروه فرهنگی: کریستن استوارت در بازسازی «فرشتگان چارلی» بازی می‌کند


بازسازی «فرشتگان چارلی» که این روزها مرحله پیش تولیدش را در استودیوی سونی پشت سر می‌گذارد، احتمال دارد با حضور شماری از بازیگران جوان و مطرح هالیوود از جمله کریستن استوارت ستاره مجموعه فیلم‌های فانتزی «گرگ و میش» و لوپیتا نیونگ او ستاره برنده اسکار درام «12 سال بردگی» مقابل دوربین برود. الیزابت بنکس بازیگر باسابقه و کارگردان فیلم دوم «پیچ پرفکت» برای کارگردانی نسخه جدید این اکشن کمدی قرارداد بسته است. این فیلم از تابستان 2019 در سینماها اکران می‌شود.
 
کریستن استوارت در بازسازی «فرشتگان چارلی»
 
«ورایتی» به نقل از منابع آگاه گزارش داده استوارت 27 ساله و نیونگ او 34 ساله از گزینه‌های اصلی تهیه‌کنندگان سونی برای ایفای نقش در این پروژه هستند که البته هنوز به مرحله قرارداد رسمی نرسیده است.استوارت که در سال‌های اخیر عمده تمرکزش بر فیلم‌های مستقل بوده، بعد از بازی در فیلم‌هایی همچون «آلیس آرام»، «کافه سوسایتی» و «فروشنده شخصی» بیش از پیش در کانون توجه قرار گرفت. آخرین حضور او در فیلم‌های پرهزینه استودیویی به سال 2010 برمی‌گردد که در فیلم «سفیدبرفی و شکارچی» ظاهر شد. او به زودی فیلم «زیر آب» محصول استودیوی فاکس را آماده اکران دارد که روایتگر ماجرای گروهی از پژوهشگران دریایی است که در اعماق آب‌ها گرفتار حادثه‌ای غیرمنتظره می‌شوند.
 
اکشن کمدی «فرشتگان چارلی» اولین بار در قالب یک سریال تلویزیونی از سپتامبر 1976 روی آنتن رفت و بعد از نمایش پنج فصل در ژوئن 1981 پایان یافت. نسخه سینمایی این سریال پرطرفدار با بازی کامرون دیاز، درو بریمور و لوسی لیو در نقش «فرشتگان» در سال 2000 در سینماها اکران شد. فروش جهانی فیلم در گیشه سینماهای دنیا از مرز 264 میلیون دلار عبور کرد. سه سال بعد، دنباله این فیلم روانه پرده سینماها شد و به رغم شکست سنگینی که در گیشه امریکای شمالی تجربه کرد، در سینماهای خارج با استقبال روبه‌رو شد تا جایی‌که فروش جهانی آن به بیش از 259 میلیون دلار رسید. باید منتظر ماند و دید نسخه‌ای که بنکس قصد کارگردانی آن را دارد تا چه اندازه در جلب نظر منتقدان و تماشاگران موفق عمل خواهد کرد.


کد مطلب: 137556

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/137556/کریستن-استوارت-بازسازی-فرشتگان-چارلی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir