به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۱۳۷۵۹۷
ووشوی قهرمانی جهان ۲۰۱۷ - روسیه

۶ پیروزی برای ایران در پایان سومین روز

گروه ورزشی: در پایان سومین روز رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان، نمایندگان سانداکار ایران با پیروزی در مقابل حریفان راهی مرحله بعد شدند.
۶ پیروزی برای ایران در پایان سومین روز
به گزارش ایسنا، از صبح روز یک‌شنبه (۹ مهر) سومین روز چهاردهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی بزرگسالان جهان به میزبانی شهر کازان در کشور روسیه برگزار شد. تیم ملی ووشوی ایران نیز شش نماینده در بخش ساندای این رقابت‌ها داشت که یک نماینده در بخش بانوان و پنج نماینده در بخش مردان توانستند با کسب پیروزی در مقابل حریفان راهی مرحله بعد شوند.یوسف صبری، سانداکار وزن منفی ۷۵ کیلوگرم ایران در دومین مسابقه خود موفق شد در دو راند حریف افغانستانی خود را مغلوب کرده و حضورش در مرحله نیمه‌نهایی را حتمی کند. او در این مرحله برابر اسماعیل علی‌اف از روسیه مبارزه خواهد کرد.همچنین در ادامه معین تقوی، دیگر سانداکار ایران در وزن منفی ۸۵ کیلوگرم بود که در دومین مسابقه خود موفق شد نماینده فرانسه را از پیش رو بردارد. او امروز (دوشنبه، ۱۰ مهر) در مرحله نیمه‌نهایی باید مقابل امانوئل مینار از آفریقای جنوبی مبارزه کند.

در ادامه این رقابت‌ها محسن محمدسیفی، سانداکار باتجربه ایران در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم دومین مسابقه خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و در نیمه‌نهایی به مصاف عبدالهادی، نماینده‌ای از کشور الجزایر می‌رود.میلاد عارفی‌مقام سانداکار جوان و با انگیزه ایران که اچلین حضورش در بازی‌های جهانی را تجربه می‌کند، در وزن منفی ۹۰ کیلوگرم مقابل نماینده کشور قزاقستان در دو راند پیروز شد و به نیمه‌نهایی این مسابقات رسید. او نیز دوشنبه به مصاف راجو سینگ از کشور هندوستان خواهد رفت.در آخرین مسابقه نمایندگان ایران، حمیدرضا قلی‌پور، پرافتخارترین سانداکار ایران در وزن مثبت ۹۰ کیلوگرم مقابل نماینده لبنان با اقتدار در دو راند به پیروزی رسید تا آمادگی خود پس از دوران مصدومیتش را نشان دهد. سانداکار باتجربه ایران امروز در برابر دانیل فلورین، نماینده‌ای از کشور رومانی قرار می‌گیرد.

در مبارزات نوبت صبح یک‌شنبه، الهه منصوریان، سانداکار لژیونر ووشوی ایران در چین در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم ساندای بانوان به مصاف سیلویا پراتوی از اندونزی رفت و در همان راند نخست حریفش را ناک‌اوت کرد. او در مرحله بعد با هی بین کیم از کره‌جنوبی مبارزه می‌کند.در ادامه این رقابت‌ها از امروز شهربانو منصوریان در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم ساندای بانوان در یک چهارم‌نهایی با شانون مورتون از آمریکا مواجه و در صورت پیروزی راهی مرحله نیمه‌نهایی می‌شود.مریم هاشمی نیز دیگر سانداکار ایران در بخش بانوان است که در مرحله نیمه‌نهایی با ماریا منپربورگ، نماینده‌ای از هلند مبارزه می‌کند.در بخش تالوی مسابقات روز یک‌شنبه تالوکاران ایران به میدان رفتند که فرشاد عربی در فرم نن چوان با امتیاز ۹.۶۴ به رتبه چهارم رسید. همچنین در این فرم حسین رحمانی نیز حضور داشت اما او نتوانست نتیجه قابل قبولی را کسب کند.همچنین در فرم جین‌شو مردان مهدی مختارپور، دیگر نماینده ایران در بخش تالوی این رقابت‌ها بود که با امتیاز ۹.۴۳ هفتم شد.ناهید پورشبانان، تالوکار بانوی ایران در فرم نن‌گوئن زنان با کسب امتیاز ۹.۲۲ در رتبه پنجم ایستاد.
برچسب ها: ووشو ورزشی