به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۱۳۷۶۶۴

پایانه‌ها مسیری راحت برای خرید بلیط اتوبوس ویژه دانشجویان

با تمام شدن فصل تابستان و گذراندن یک دوره تعطیلات طولانی، فصل پاییز از راه رسید و فصل دانشگاه از نو آغاز شد. در این میان دانشجویانی که در شهر های دیگر مشغول به تحصیل می باشند مجبور به سفر های هفتگی هستند.

در بین وسایل حمل و نقل عمومی، اتوبوس به صرفه ترین و مطمئن ترین وسیله نقلیه است و برای دانشجویانی که زیاد سفر میکنند راه مناسبی می باشد. درخواست خرید بلیط اتوبوس در فصل پاییز به اوج خود می رسد، در این میان خرید بلیط به دغدغه ای برای مسافران تبدیل می شود. این نگرانی برای دانشجوها وجود دارد که در صورت پیدا نکردن بلیط ممکن است به کلاس نرسند و یا برای تعطیلات نتوانند به موقع به خانه بر گردند.

سایت پایانه ها برای کاهش نگرانی شما دانشجویان عزیز، روزانه سرویس های بسیاری را از مبداهای مختلف برای مقاصد مختلف راه اندازی کرده است. دانشجویانی که هر هفته به شهر محل سکونتشان سفر دارند می توانند با خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از سایت پایانه ها با خیالی آسوده سفر کنند.تنها کافیست با وارد شدن به سایت پایانه ها و انتخاب پایانه مبدا و مقصد مورد نظرتان بلیط اتوبوس خود را خریداری نمایید.

ما در تمام مراحل خرید، از انتخاب مبدا تا پرداخت مبلغ بلیط در کنار شما هستیم و در صورت بروز هر گونه ابهام در خرید، شما را راهنمایی خواهیم کرد. گاها ممکن است سفر شما به دلایلی مانند عدم تشکیل کلاس لغو شود. امکان فوق العاده ی ابطال بلیط و بازگشت پول به حساب شما، بدون مراجعه حضوری به پایانه مسافربری کمک میکند که با اطمینان خاطر بلیط خود را تهیه نمایید و در خصوص ابطال آن نگران نباشید.

لازم است این مژده را به دانشجویان بدهیم که بلیط های موجود در سامانه پایانه ها از تخفیفات ویژه و شناور برخوردار هستند. هم چنین خانواده پایانه ها برای آرامش و راحتی شما دانشجویان عزیز، همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، جشنواره پاییزی خود را آغاز کرده است. در این جشنواره، روزانه به 20 نفر از مسافرانی که از پایانه ها خرید میکنند 25 تا 100 درصد مبلغ بلیط بازگشت داده می شود. اگر میخواهید از جزئیات جشنواره پایانه ها مطلع شوید کافیست در کانال تلگرام پایانه ها عضو شوید.


 
شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام پایانه ها، علاوه بر آگاهی از جشنواره ها و تخفیفات ویژه، کلیه اخبار و اطلاعات دنیای گردشگری و حمل و نقل ایران را نیز دنبال کنید.
 
امید است بتوانیم میزبان سفرهای شما باشیم.
payaneha.com