به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۱۳۷۷۲۱

رنو کپچر 2018 معرفی شد

گروه اقتصادی: رنو این روزها موفق عمل کرده و تحت لوای نام فرانسوی خود و خودروهای به نسبت اقتصادی‌اش خوب می‌فروشد. اما ظاهرا این خودروسازی برای عقب نماندن از رقبای خود، دست به فیس‌لیفت خوبی دارد و در اخرین اقدامش خانواده کپچر را پس از یک سال و نیم به تیغ جراحی سپرده است.
نسخه‌های جدید کپچر به یک سامانه انتقال قدرت 6 سرعته EDC و موتورهای دیزلی dci 90 مجهز خواهند شد.
جراحی فنی روی داسترهای 2018
سامانه انتقال قدرت قبلی روی نسخه‌های کپچر یک مدل TCe 120 بنزین‌سوز بود. رنو به مشتریانش وعده داده که گیربکس‌های جدید رانندگی بهتری را برای آنها رقم خواهد زد و بهره‌وری ترکیبی سوخت را بهبود می‌بخشد.
جراحی فنی روی داسترهای 2018
این ترکیب جدید گیربکس و موتور در 4 تریم متفاوت کپچر ارائه می‌شود که بالاترین مدل آن با چرخه رانندگی اروپای جدید (NEDC) – از لحاظ میزان آلایندگی-هماهنگی دارد.
جراحی فنی روی داسترهای 2018
احتمالا کپچر با این ویژگی‌ها از رقبایی مانند تیوولی کره، هوندا آکورد 2018 یا 2008 پژو پیشی بگیرد یا از چرخه رقابت با آنها بازنماند.
جراحی فنی روی داسترهای 2018
خودرو از نظر ظاهری با مدل‌های قبلی تفاوت چندانی ندارد. با این وجود چراغ‌ها ظریف و کشیده‌تر شده و رینگ‌های اسپورت نیز به آن نمای ویژه‌ای می بخشد.
جراحی فنی روی داسترهای 2018
در درون خودرو نیز داشبورد، پنل درها، تجهیزات پشت آمپر و غربیلک فرمان نیز به‌کل تغییر کرده است. این تغییرات با سادگی همیشگی کپچر همراه است، ولی نوع جدیدی از سادگی را بیان می‌کند.
جراحی فنی روی داسترهای 2018
اولین رنو کپچرها با موتور و گیربکس جدید در اوایل این ماه برای مشتریان ارسال خواهد شد. قیمت این SUV های ساب‌کامپکت در کشوری مانند انگلستان حدود 26950 دلار است.
جراحی فنی روی داسترهای 2018