به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۱۳۷۷۲۸

جزییات کشته‌شدن افسر و سرباز در کرج

گروه هنری: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز جزئیات حادثه کشته شدن افسر و سرباز در کرج را تشریح کرد.
رضا حسینی، با اعلام جزئیات تکمیلی پیرامون خبر روز گذشته مبنی بر به قتل رساندن یک نیروی کادر انتظامی توسط سرباز وظیفه، اظهار کرد: این سرباز پس از کشتن فرمانده اش، خودکشی کرد. حسینی افزود: بامداد روز گذشته یک سرباز پس از کشتن فرمانده خود در محل خدمت در کلاک استان البرز خودکشی کرد و جان سپرد. ساعت پنج بامداد روز گذشته سه‌شنبه ۱۱ مهر به علت درگیری بین یک سرباز با فرمانده اش در انبارک مواد ناریه در حوزه کلانتری ۴۰ کلاک هر دو نفر جان خود را از دست دادند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز با تشریح حادثه روز گذشته گفت: ساعت سه بامداد افسر موردنظر از سرباز می‌خواهد که برای رفتن به سر پست آماده شود که وی امتناع می‌کند. وی بابیان اینکه پس از جروبحث بالاخره سرباز سر پست خود رفته اما دو ساعت بعد با اسلحه کلاش سازمانی که جهت پست نگهبانی در اختیار داشته به‌طرف فرمانده خود تیراندازی کرده و او را به قتل می‌رساند، تصریح کرد: پس از جان باختن کادر نیروی انتظامی سرباز نیز با اسلحه خودکشی می‌کند.

حسینی بیان کرد: بلافاصله موضوع به دادسرای نظامی استان البرز گزارش‌شده و بازپرس شعبه اول دادسرای نظامی به همراه تیم بررسی صحنه جرم و کارشناسان سلاح در محل وقوع جرم حاضر شدند. وی با اشاره به اینکه اقدامات و تحقیقات مقدماتی انجام و دستورات لازم به ضابطین برای تکمیل تحقیقات و اعلام نتیجه به دادسرای نظامی البرز داده‌شده است، افزود: بررسی اولیه نشان می‌دهد که سرباز دو تیر به فرمانده اصابت کرده است. حسینی یادآور شد: سرباز مذکور که دارای ۲۱ ماه خدمت سربازی بوده با شلیک یک تیر به ناحیه سرخود خودکشی کرده است.
برچسب ها: قتل خودکشی