به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : ۱۳۷۸۱۳
توضیح تابش در مورد محدودیت‌های جدید برای رئیس دولت اصلاحات

محدودیت های تازه خاتمی دروغ نیست

گروه سیاسی: نماینده مردم اردکان به ادعای برخی رسانه‌ها درباره تکذیب ایجاد محدودیت‌های جدید برای سید محمد خاتمی پاسخ داد.
محدودیت های تازه خاتمی دروغ نیست
محمدرضا تابش  در این‌باره توضیح داد: خوشحالیم در مقابل حساسیت و فشار افکار عمومی؛ "منبع آگاه!" به دروغ مجبور شد اعمال محدودیت‌های جدید را تکذیب کند و یا آن را به شورایعالی امنیت ملی نسبت دهد که باز هم مطلب کذبی است. وی افزود: شاید هم کار خودسرانی بوده که با تذکر مسئولان مافوق منصف و نکته سنج، خواسته‌اند رفع مشکل کنند و تعجب از برخی رسانه‌های  وابسته به بعضی نهاد های تبلیغی و انقلابی که بدون بررسی لازم، صحبت خلاف "یک منبع اگاه!" را منتشر می‌کنند.
 
نماینده مردم اردکان در مجلس در پایان اظهار کرد: از اصلاح رویه‌ها استقبال می‌کنیم ولی اگر بیش از این اصرار بر قلب و کتمان  مطالب و جعل خبرهای غیرواقعی برای تبرئه برخوردهای زشت یا احیانا خودسرانه در مقابل افکار عمومی باشد، علیرغم ‌میل‌ باطنی و سعه صدر و صبوری‌ که جناب آقای خاتمی در قبال این برخوردها و حرکات دارند و تاکنون نخواسته‌اند با دامن  زدن به آن‌ها، هزینه‌ای برای نظام ایجاد کنند، مجبوریم اطلاع‌رسانی و توضیحات مورد انتظار مردم را که صاحبان اصلی این انقلاب هستند و پیوسته به شخصیت‌های کم نظیر و راستین و خدوم این نظام عشق می‌ورزند و این اعتماد را در عمل به اثبات رسانیده‌اند، ارائه و بیان نماییم.
مرجع : ایسنا