به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ ساعت ۲۱:۲۷
کد مطلب : ۱۳۷۸۲۱

سكوت اژه‌ای درباره شایعه حصر خاتمی

گروه سیاسی: سخنگوی قوه قضائیه اعلام‌نظر نسبت به صحت ایجاد محدودیت تازه برای رئیس دولت اصلاحات را به نشست خبری روز یکشنبه موکول کرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در حاشیه مراسم ترحیم داوود احمدی نژاد در جمع خبرنگاران درباره صحت ایجاد محدودیت‌ تازه برای سیدمحمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات، اظهار کرد: روز یکشنبه، در نشست خبری در خدمت شما خواهیم بود.

دادستان ویژه روحانیت استان تهران:
محدودیت جدیدی علیه خاتمی اعمال نشده  است

حجت‌الاسلام عبداللهی، ضمن رد شایعات اخیر مبنی بر اعمال محدودیت‌های جدید علیه سیدمحمد خاتمی، گفت: هیچ محدودیت جدیدی در مورد نامبرده اعمال نشده است.
در پی اظهارات محمدرضا تابش و جواد امام مبنی بر اعمال محدودیت‌های جدید برای سیدمحمد خاتمی، حجت‌الاسلام عبداللهی دادستان ویژه روحانیت استان تهران در گفت‌وگو با فارس افزود: اقدامات پیشگیرانه‌ای که تا کنون انجام گردیده، بر اساس مصوبه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بوده است. توضیح داده شده توسط حجت الاسلام عبدالهی مشخص کننده‌ی این نیست که آیا محدودیت‌های مورد اشاره‌ی محمدرضا تابش بر اساس مصوبه‌ی مورد اشاره‌ی دبیرخانه‌ی شورای عالی امنیت ملی است و از این لحاظ جدید نیست یا خیر. روز گذشته خبرگزاری مهر، وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی مدعی شد که محدودیت جدیدی برای خاتمی ایجاد نشده است که در پی آن محمدرضا تابش آن را رد کرد و گفت که شاید به جزییاتی درباره‌ی اتفاق اخیر اشاره کند. محمود صادقی، نماینده‌ی تهران در توییتی مدعی شده که محدودیت‌های جدید توسط یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری اعمال شده است. او توضیحی در این باره نداده اما کاربران شبکه‌های اجتماعی توییت صادقی را اشاره به «ابراهیم رئیسی» دادستان ویژه روحانیت برداشت کرده‌اند.