به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۱۳۷۹۸۰
شناسایی مشکلات دانش‌آموزان اهل تسنن ظرف ۳ ماه آینده

علمای اهل سنت درکارگروه آموزش

گروه جامعه: وزیر آموزش و پرورش از تشکیل اولین جلسه کارگروه اهل سنت آموزش و پرورش تا پایان هفته خبر داد و تاکید کرد: این کارگروه بنا به درخواست و انتقادات اهل سنت به آموزش و پرورش تشکیل شده و به مشکلات آنها در حوزه آموزش رسیدگی می‌کند.
علمای اهل سنت درکارگروه آموزش
سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش درباره ضرورت تشکیل کارگروه اهل سنت در آموزش و پرورش گفت: یکی از انتقاداتی که اهل سنت گاهی از آموزش و پرورش داشتند، این بود که آنها در حوزه برنامه‌های درسی و نیروی انسانی با مشکلاتی مواجه هستند و مسئول، زیرمجموعه و سازمانی در وزارت آموزش و پرورش وجود ندارد که این مسائل را رفع و به مشکلات و مسائل آنها رسیدگی کند. بطحایی با بیان اینکه کارگروه اهل سنت با توجه به انتقادات و درخواست‌های این قشر تشکیل شده است، افزود: با توجه به درخواست‌های این قشر از جامعه و مسائلی که داشتند؛ کارگروهی با حضور سه نفر از علمای اهل سنت که در حوزه برنامه‌های درسی و برنامه‌ریزی در آموزش و پرورش سابقه کاری دارند و دارای تجربه هستند، تشکیل شده است.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: اولین جلسه کارگروه اهل سنت در همین هفته جاری تشکیل می‌شود. وی با اشاره به وظایف و اهداف این کارگروه گفت: در اولین جلسه این کارگروه دستور کاری مشخص می‌شود که به طور مثال ظرف مدت سه ماه مشکلاتی که آموزش و پرورش دانش‌آموزان اهل سنت در داخل کشور با آن روبه‌رو هستند، شناسایی می‌شود تا بتوانیم آنها را حل کنیم. بطحایی در پایان افزود: با شناسایی مشکلات دانش‌آموزان و حوزه آموزشی اهل سنت می‌توانیم به تدریج این مسائل را در حوزه کتب درسی، برنامه‌های آموزشی و پرورشی، نیروی انسانی و مدارس آنها رسیدگی و این مشکلات را حل کنیم.
مرجع : ایلنا