به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۱۳۷۹۸۸

چه زود دلار ۴۰۰۰ تومان شد!

گروه اقتصادی: قیمت سکه در ادامه مسیر صعودی خود از ابتدای هفته جاری، امروز (دوشنبه) نیز ۱۷ هزار تومان گران‌ شد و دلار هم برای اولین بار در سال جاری از ۴۰۰۰ تومان گذشت.
چه زود دلار ۴۰۰۰ تومان شد!
بازار سکه از ابتدای هفته جاری با افزایش قیمت روبرو شده و در این راستا سایر اقلام مربوط به سکه نیز افزایش پیدا کردند. سکه تمام طرح جدید با قیمتی معادل یک میلیون و ۲۹۹ هزار تومان، نیم‌سکه با قیمتی معادل ۶۶۳ هزار تومان، ربع سکه با قیمتی معادل ۳۸۸ هزار تومان و سکه گرمی با قیمتی معادل ۲۵۳ هزار تومان به فروش می‌ رسد. در بازار ارز نیز یورو قیمتی معادل ۴۷۶۵ تومان دارد و به ترتیب دلار آمریکا، پوند انگلستان و لیر ترکیه در بازار  به قیمتی معادل ۴۰۱۰ تومان، ۵۳۰۶ تومان و ۱۱۳۳ تومان دست پیدا کرده‌اند که در این میان دلار برای اولین بار از نرخ ۴۰۰۰ تومان در سال جاری گذر کرده است.

دلار مبادله‌ای نیز از سوی بانک مرکزی معادل ۳۴۰۸ تومان قیمت‌گذاری شده است. لازم به ذکر است که به ترتیب دلار آمریکا و پوند انگلستان و یورو نسبت به روز گذشته با افزایش ۳۹، ۴۳ و ۳۵ تومانی در بازار روبرو شده‌اند. در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار قیمتی معادل ۱۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان و هر مثقال طلا قیمتی معادل ۵۳۹ هزار تومان دارد. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی معادل ۱۲۸۳ دلار داد و ستد می‌شود.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: دلار گرانی ارز