به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۱۳۸۰۸۶
هندوراس حریف استرالیا شد

شیلی و آمريكا مسافر روسيه نشدند

گروه ورزشي: در آخرین شب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 در منطقه کونکاکاف چند نتیجه غیرمنتظره رقم خورد و آمریکا از رسیدن به جام جهانی باز ماند.
شیلی و آمريكا مسافر روسيه نشدند
به گزارش "ورزش سه"، آمریکا که میهمان ترینیداد و توباگو بود، با نتیجه 2-1 شکست خورد و با قرار گرفتن در رتبه پنجم گروه، از دور رقابت ها کنار رفت. وینچستر و جونز در دقایق 17 و 37 برای ترینیداد و توباگو گلزنی کردند و تک گل پولیشیچ در دقیقه 15 نتوانست مانع از شکست آمریکایی ها شود.  پاناما که میزبان کاستاریکا بود، موفق شد با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد و با قرار گرفتن در رتبه سوم منطقه کونکاکاف، به طور مستقیم به جام جهانی صعود کرد. هندوراس هم موفق شد 3-2 مکزیک را از پیش رو بردارد و به عنوان تیم چهارم این منطقه، باید در دیدار پلی آف به مصاف استرالیا برود.
 
شیلی حذف شد، پرو به پلی آف رفت
تیم ملی شیلی با شکست 3-0 مقابل برزیل، از رسیدن به رقابت های جام جهانی 2018 باز ماند.
قهرمان دو دوره اخیر رقابت های کوپا آمه ریکا با یک تساوی در دیدار صبح امروز هم می توانست به جام جهانی صعود کند اما در مقابل تیم آماده برزیل حرفی برای گفتن نداشت و در همین مرحله مقدماتی حذف شد.
 پائولینیو در دقیقه 55 و روی اشتباه کلودیو براوو گل اول برزیل را به ثمر رساند و گابریل ژسوس در دقایق 57 و 90+2 دو بار دیگر دروازه شیلی را باز کرد. به این ترتیب شیلی در رتبه ششم منطقه آمریکای جنوبی قرار گرفت و حتی از رسیدن به پلی آف باز ماند. در دیگر دیدار تعیین کننده منطقه آمریکای جنوبی، پرو میزبان کلمبیا بود که در نهایت دو تیم به تساوی 1-1 رسیدند. خامس رودریگس در دقیقه 56 کلمبیا را پیش انداخت اما پائولو گریرو در دقیقه 76 کار را به تساوی کشید. با این تساوی کلمبیا 27 امتیازی شد و به عنوان تیم چهارم گروه، به طور مستقیم به جام جهانی رسید. پرو هم با قرار گرفتن در رتبه پنجم، حریف نیوزلند در دیدار پلی آف شد. اروگوئه هم که کار راحت تری نسبت به سایر مدعیان صعود داشت، موفق شد با درخشش ادینسون کاوانی و لوئیس سوارز، بولیوی را 4-2 شکست بدهد و به عنوان تیم دوم منطقه آمریکای جنوبی، راهی جام جهانی شود.