به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۱۳۸۰۹۸
۴ استاندار جدید در جلسه امروز هیات دولت انتخاب شدند

استانداران جدید دولت دوازدهم

گروه سیاسی: سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: با تعیین ۴ استاندار جدید در هیأت وزیران، تاکنون استانداران ۱۷ استان تغییر کردند.
استانداران جدید دولت دوازدهم
سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور گفت: در جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت که به ریاست دکتر روحانی برگزار شد، گزینه های پیشنهادی وزارت کشور برای تصدی مسؤولیت استانداری های؛ آذربایجان غربی، کردستان، گلستان و مرکزی معرفی و با تصویب هیأت وزیران، برای این مسؤولیت انتخاب شدند. سامانی افزود؛ بر این اساس، محمدمهدی شهریاری؛ به عنوان استاندار آذربایجان غربی، بهمن مرادنیا؛ به عنوان استاندار کردستان، سید مناف هاشمی به عنوان استاندار گلستان و سید علی آقازاده؛ به عنوان استاندار مرکزی تعیین شدند. قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و استانها خاطر نشان کرد: با تعیین ۴ استاندار جدید در جلسه امروز هیأت وزیران، از ابتدای دولت دوازدهم تا کنون استانداران ۱۷ استان تغییر کردند.

محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی:
شهریاری متولد شهرمانه و سملقان است. او در سال ۱۳۷۳ به عنوان کارشناس در دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت خارجه مشغول به کار شد او از سال ۱۳۹۳ به عنوان سرکنسول وزارت خارجه در فرانکفورت آلمان مشغول به کار است.

بهمن مرادنیا استاندار کردستان:
مرادنیا، نماینده حوزه انتخابیه بیجار در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد.

سید مناف هاشمی استاندار گلستان:
هاشمی در دوران مدیریت محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران مسئولیت‌هایی همچون معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری، قائم مقام معاونت خدمات شهری،مدیرکل تشخیص و وصول درآمد را بر دوش داشته است؛ با روی کار آمدن حسن روحانی به معاونت وزارت ورزش و جوانان منصوب شد و بعد از استعفای محمود گودرزی، سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد. او در دولت اصلاحات مدیرکل دفتر برنامه و بودجه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بود. برای شرکت در انتخابات شورای شهر تهران از سمت خود در وزارت ورزش استعفا داد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی
به ادعای تسنیم، آقازاده در سال ۶۴ به عنوان نویسنده و خبرنگار روزنامه کیهان بوده و پس از آن در سال ۶۶فرماندار شهرستان قشم و سال ۶۹ قائم مقام شهردار کرج، قائم مقام گروه صنعتی بلا بوده است. مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی در اسفند ۱۳۹۲ از دیگر سمت‌های آقازاده بوده است. همچنین در حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان معاون توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد.
مرجع : ایلنا
برچسب ها: استانداری