به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۲۸ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۱۳۸۱۸

معمای نکونام-استقلال پیچیده‌تر شد!

گروه ورزشی: سرمربی استقلال می‌گوید: از اینکه نکونام با استقلال به توافق رسیده و به استقلال پیوسته، اطلاعی ندارد! این در حالی است که علی فتح‌الله‌زاده اعلام کرده پس از جلسه چهارشنبه گذشته ماندن کاپیتان تیم ملی در استقلال قطعی است.
معمای نکونام-استقلال پیچیده‌تر شد!
امیر قلعه‌نوعی پس از دیدار تدارکاتی استقلال برابر ذوب‌آهن درباره آخرین وضعیت استقلال گفت: دیدار با ذوب‌آهن محک خوبی برای ما بود. البته ما به آنچه که ایده‌آل مان بود نرسیدیم. به هرحال ما تغییراتی داشتیم و نیاز به هماهنگی بیشتری داریم. اگر مصدومان ما و منتظری و خسرو حیدری به تیم ما اضافه شوند، قطعا شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد. ما هنوز در پست بازی‌ساز ضعف داریم که باید آن را هرچه سریع‌تر پوشش دهیم و بازیکنی را در آنجا جایگزین کنیم. او در باره آخرین شرایط بدنی تیموریان و نکونام صحبت کرد و افزود: تیموریان کمی مصدومیت دارد و وضعیت نکونام را هم نمی‌دانم. به طور کلی درباره وضعیت نکونام اطلاعی ندارم و آقای فتح‌الله‌زاده در جریان این مساله هستند.سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره وضعیت خارجی‌های مدنظرش برای استقلال، گفت: همانطور که گفتم در بخش بازیساز کمی مشکل داریم، جاجا را جذب کرده‌ایم و یک بازیکن دیگر هم به ما ملحق خواهد شد تا کامل شویم.

او در پاسخ به این سوال که چگونه او از توافق نکونام با استقلال اطلاعی ندارد بیان کرد: من از این توافق اطلاعی ندارم. چهارشنبه شب فتح‌الله‌زاده ساعت ۱۱ به من زنگ زد و گفت که آندو را جذب کرده و از نکونام حرفی به میان نیاورد. قلعه‌نوعی در پاسخ به سوالی درباره حفظ اسکلت استقلال گفت: ما شاکله استقلال را توانستیم حفظ کنیم و فقط بحث مجتبی جباری باقی مانده که باید آن را هم حل و جایگزینش را هرچه سریع‌تر آماده کنیم.