کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معمای نکونام-استقلال پیچیده‌تر شد!

28 تير 1392 ساعت 14:03

گروه ورزشی: سرمربی استقلال می‌گوید: از اینکه نکونام با استقلال به توافق رسیده و به استقلال پیوسته، اطلاعی ندارد! این در حالی است که علی فتح‌الله‌زاده اعلام کرده پس از جلسه چهارشنبه گذشته ماندن کاپیتان تیم ملی در استقلال قطعی است.


امیر قلعه‌نوعی پس از دیدار تدارکاتی استقلال برابر ذوب‌آهن درباره آخرین وضعیت استقلال گفت: دیدار با ذوب‌آهن محک خوبی برای ما بود. البته ما به آنچه که ایده‌آل مان بود نرسیدیم. به هرحال ما تغییراتی داشتیم و نیاز به هماهنگی بیشتری داریم. اگر مصدومان ما و منتظری و خسرو حیدری به تیم ما اضافه شوند، قطعا شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد. ما هنوز در پست بازی‌ساز ضعف داریم که باید آن را هرچه سریع‌تر پوشش دهیم و بازیکنی را در آنجا جایگزین کنیم. او در باره آخرین شرایط بدنی تیموریان و نکونام صحبت کرد و افزود: تیموریان کمی مصدومیت دارد و وضعیت نکونام را هم نمی‌دانم. به طور کلی درباره وضعیت نکونام اطلاعی ندارم و آقای فتح‌الله‌زاده در جریان این مساله هستند.سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره وضعیت خارجی‌های مدنظرش برای استقلال، گفت: همانطور که گفتم در بخش بازیساز کمی مشکل داریم، جاجا را جذب کرده‌ایم و یک بازیکن دیگر هم به ما ملحق خواهد شد تا کامل شویم.

او در پاسخ به این سوال که چگونه او از توافق نکونام با استقلال اطلاعی ندارد بیان کرد: من از این توافق اطلاعی ندارم. چهارشنبه شب فتح‌الله‌زاده ساعت ۱۱ به من زنگ زد و گفت که آندو را جذب کرده و از نکونام حرفی به میان نیاورد. قلعه‌نوعی در پاسخ به سوالی درباره حفظ اسکلت استقلال گفت: ما شاکله استقلال را توانستیم حفظ کنیم و فقط بحث مجتبی جباری باقی مانده که باید آن را هم حل و جایگزینش را هرچه سریع‌تر آماده کنیم.


کد مطلب: 13818

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/13818/معمای-نکونام-استقلال-پیچیده-تر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir