به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : ۱۳۸۲۲۱

ناگفته‌های میلانی از مشکل «همیشگی»

گروه فرهنگی: تهمینه میلانی که به تازگی با انتشار ویدئویی از پخش نشدن تیزرهای تلوزیونی فیلم جدیدش انتقاد کرده بود، دراین باره گفت: همه فیلم‌های ما با مشکل پخش تیزرهای تلویزیونی روبرو بوده‌اند.
این کارگردان سینما در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مشکلی که اخیرا در پخش تیزرهای تلوزیونی فیلم جدیدش "ملی و راه‌های نرفته‌اش" ایجاد شده است، بیان کرد: ابتدا با همه فیلم‌ها برای پخش ٣٥ تیزر توافق می‌کنند تا برنامه‌هایشان را تنظیم کنند و بعد تعداد را افزایش می‌دهند اما در مورد فیلم "ملی و راه‌های نرفته‌اش"  بعد از پخش ٣٥ تیزر حتی با پادرمیانی یکی از مدیران ارشد کانال تلویزیون هم ادامه پخش تیزرها نتیجه نداد. فعلا مدیرکل ارشاد قصد پا درمیانی دارد تا نتیجه چه شود!میلانی با اشاره به اینکه "تقریبا همه فیلم‌های ما با مشکل پخش تیزرهای تلوزیونی روبرو بوده‌اند و گرفتن تعهد محضری برای نداشتن تبلیغات در شبکه‌های خارجی ربطی به تعداد تیزرها ندارد"  گفت: با آنکه اقای مهندس ضرغامی در میان مدیران رفتار فردی  مناسب‌تری با من و همسرم داشته‌اند، اما حتی در دوره ایشان هم با چنین مشکلاتی روبرو بوده‌ایم. جالب است بدانید آخرین باری که من به تلویزیون رفتم، خودم، خودم را دعوت کردم.

او ادامه داد: هفته اخر اکران فیلم " آتش بس ٢" بود و هنوز برنامه هفت که آقای گبرلو مجری آن بودند از من دعوت نکرده بود تا در برنامه شرکت کنم! در حالیکه تمامی کارگردانانی که فیلمشان روی پرده بود، دعوت شده بودند. برای همین به آقای  مهندس ضرغامی که فقط دو  روز از دوره مدیریت ایشان باقی مانده بود زنگ زدم و گفتم: اگر این رسانه ملی است، حق من است که در تنها برنامه سینمایی تلویزیون با مردم ارتباط داشته باشم. ایشان از شنیدن  این موضوع ناراحت شدند و دستور دادند فردای آن روز مرا به برنامه دعوت کنند! هر چند کسانی که مخالف حضور من در برنامه بودند، بعد از پخش برنامه بلایی به سرم آوردند که یک سال و نیم درگیر دادگاه رسانه شدم.کارگردان فیلم‌‍‌های سینمایی "سوپر استار" و "تسویه حساب"در پاسخ به اینکه آیا علت این اتفاقات، سوژه و موضوعات فیلم‌هایش است، گفت: بهتر است بفرمایید سلیقه مدیران که موضوع فیلم‌ها و تحلیل علمی و جامعه شناختی فیلم‌های مارا نمی‌پسندد و اصلا به اینکه این رسانه ملی است و به همه گروه‌های فکری تعلق دارد، اعتقادی ندارند. مگر می‌شود یک رسانه ملی باشد و برای فیلم‌های  ایدئولوژیک و تبلیغاتی هزاران تیزر تبلیغاتی پخش کند و برای فیلم‌های ما گاه حتی یک تیزر پخش نکند و در مورد فیلم " ملی و راه‌های نرفته‌اش"  فقط ٣٥ تا!

میلانی با انتقاد از زمان اکران فیلم سینمایی "ملی و راه‌های نرفته‌اش" در سینماها، اظهار کرد: فیلم ما قرار بود مرداد ماه اکران شود، اما فصل خوب اکران را به خودی‌ها دادند و فیلم ما ماه محرم اکران شد. از شروع اکران هم شورای صنفی بدون اجازه و سوال از تهیه کننده فیلم، بلیط سینماها را نیم‌بها کردند. شش روز هم برای عاشورا و تاسوعا تعطیل کردند و حتی تصاویر  بیلبوردهای تبلیغاتی ما را پایین آوردند تا فضا سیاهپوش و مناسب عزاداری شود.کارگردان فیلم سینمایی "آتش بس 1و 2" در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: با وجود همه این اتفاقات، فیلم ما با تبلیغ دهان به دهان به شدت مورد توجه مردم قرار گرفت و سه روز پیش آمار فروش آن میلیاردی شد. البته باید چهار و نیم میلیارد بفروشد تا فقط هزینه ساخت آن در بیاید، چون با پرداخت سهم سینما، تبلیغات و درصد پخش‌کننده یک سوم فروش به دست تهیه‌کننده می‌رسد.میلانی در پایان گفت که این فیلم تا دو هفته دیگر اکرانش ادامه خواهد داشت ولی اگر بتواند کف فروش را حفظ کند، نمایش‌اش در سینماها ادامه خواهد داشت.