به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ ساعت ۲۱:۳۴
کد مطلب : ۱۳۸۲۸۵

ساعت ۱۶:۴۰چهارم آبان دربی پایتخت

گروه ورزشی: کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، زمان برگزاری بازی تیم‌های پرسپولیس تهران و استقلال تهران را در هشتاد و پنجمین شهرآورد پایتخت اعلام کرد.
ساعت ۱۶:۴۰چهارم آبان دربی پایتخت
هشتاد و پنجمین شهرآورد پایتخت در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران پنجشنبه ۴ آبان ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
 
خطر از دست دادن، دربی سرخابی‌ها را تهدید می‌کند
بر اساس آیین نامه انضباطی، خطر از دست دادن دربی همچنان بازیکنان را تهدید می کند.
سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که بازیکنان استقلال در صورت دریافت کارت قرمز در دیدار با نساجی و حذف از این مسابقات، می توانند در دربی به میدان بروند و محرومیتی شامل حال آنها نمی شود. بنابر بند یک ماده ٨٠ آیین نامه انضباطی فوتبال ایران، اگر بازیکنی در یک دوره مسابقات داخلی(مثلا جام حذفی) در یک بازی  کارت قرمز دریافت کند و آن مسابقه آخرین دیدار آن تیم در آن مسابقات باشد (تیم حذف شود)، محرومیت ناشی از کارت قرمز به دیدارهای مسابقات در حال برگزاری ( مثلا لیگ برتر) منتقل می شود.
 

آیین نامه سازمان انضباطی فدراسیون فوتبال نیز طی ماه های گذشته تغییر نکرده و به این ترتیب اگر بازیکنان استقلال و پرسپولیس در دیدار جام حذفی برابر نساجی مازندران و نفت تهران با کارت قرمز جریمه شوند و از دور مسابقات کنار بروند، شانس حضور در شهرآورد را به دست خواهند آورد. موضوعی که نشان می دهد هنوز احتمال از دست دادن دربی برای بازیکنان دو تیم وجود دارد و این بازیکنان باید در جام حذفی نیز با دقت عمل بیشتری به میدان بروند.