به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۲۴ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۱۳۸۳۳۲
الهلال را ببریم قهرمان می‌شویم!

برانکو: امیدواریم 5-0 ببریم و صعود کنیم!

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران گفت: نتیجه خوبی در بازی رفت به دست نیاوردیم و باختیم اما می‌توانیم بازی را ببریم.
برانکو: امیدواریم 5-0 ببریم و صعود کنیم!
به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از دیدار برگشت برابر الهلال عربستان اظهار کرد: فردا بازی سختی داریم. این دومین بازی ما در نیمه نهایی است و می‌دانیم نتیجه خوبی در بازی رفت به دست نیاوردیم و باختیم اما اعتقاد داریم که می‌توانیم بازی را ببریم و امیدواریم با تعداد گل‌های بیشتر ببریم و صعود کنیم. فردا روز جدید و بازی جدیدی است. خودمان را برای بازی آماده کرده‌ایم.برانکو در پاسخ به این سوال که آیا امیدوار است الهلال را شکست دهد، اظهار کرد: طبیعی است که پیروزی با پنج گل سخت است اما این ورزش است. نه تنها این که امکانش وجود دارد بلکه نمونه‌های زیادی هم در این زمینه داریم. الهلال از تیم‌های خیلی خوب آسیا است و اگر فردا صعود کند، تقریبا مطمئنم این تیم قهرمان می‌شود اما اجازه دهید ادعا کنیم که تیم خوبی داریم و حق داریم امیدوار باشیم. تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را به دست بیاوریم. الان نتیجه بزرگی در دست الهلال است اما تکرار می‌کنم که ممکن است همه چیز تغییر کند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال که تیمی نبوده که به الهلال بتواند پنج گل بزند، گفت: در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و در فوتبال همیشه اولین باری وجود دارد.برانکو در پاسخ به این سوال که آیا تیمش در صورت شکست الهلال می‌تواند قهرمان آسیا شود، گفت: بله می‌توانیم. شما فکر می‌کنید اتفاق دیگری رخ می‌دهد؟ اگر ما الهلال را ببریم ۱۰۰ درصد قهرمان آسیا می‌شویم.وی درباره تاثیر غیبت طارمی بر روند پرسپولیس در مقابل الهلال گفت: طارمی بهترین بازیکن دو سال اخیر فوتبال ایران بوده و دو سال آقای گل شده است. طبیعتا نبودنش فقدان بزرگی است. احمدزاده هم دیروز عمل جراحی کرد. با این حال من به تیمم ایمان دارم. بارها نشان داده‌ایم که قوی هستیم و فردا هم تلاش می‌کنیم.سرمربی پرسپولیس درباره بومی بودن بیشتر بازیکنانش گفت: این خودش دلیلی است که چقدر به بازیکنانم ایمان دارم. این در واقع همبستگی بازیکنان را نشان می‌دهد. ما می‌خواهیم امیدوار باشیم و کسی نمی‌تواند این را از ما بگیرد. این بازی نیمه نهایی آسیا است و همه تیم‌های سطح بالا در آن هستند.
او درپاسخ به این سوال که آیا درصورت رفتن الهلال به فینال اگر برایش بلیت تهیه شود، برای حمایت از این تیم به چین می‌رود تا تیم الهلال را حمایت کند، گفت: از دعوتتان ممنونم. در پرسپولیس خیلی کار دارم و وقت نمی‌کنم بیایم. بابت بلیت هم ممنونم ولی در پرسپولیس پول خوبی می‌گیرم.