به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۱۳۸۴۴۲

جهانگیری در آستانه جدایی از دولت؟

جهانگیری در آستانه جدایی از دولت؟
گروه سیاسی: سایت انصاف نیوز نوشت: یک فعال سیاسی مدعی شد: اسحاق جهانگیری به خاطر برخی مشکلات و اختلافات در آستانه‌ی جدایی از دولت است؛ او در دولت دوازدهم مورد مشورت رییس جمهور قرار نمی‌گیرد.
وی گفت: محمود واعظی عملاً جای جهانگیری را در کابینه گرفته است. در انتخاب استانداران نیز استانداران اصلاح طلب دوره‌ی خاتمی بلاتکلیف مانده‌اند.
این فعال سیاسی همچنین گفت: رییس جمهور به زودی در جلسات جامعه روحانیت مبارز شرکت خواهد کرد و این به منزله‌ی بازگشت دوباره‌ی روحانی به اردوگاه اصولگرایان تلقی می‌شود! وی گفت: ناطق نوری در دیداری که با رییس جمهور داشته از وی انتقاد کرده و گفته است «آن موقعی که به جنابعالی می‌گفتم درست نیست که بعد از هر سخنرانی رهبری؛ یک سخنرانی ترتیب دهید و حرف‌هایی در جهت مخالف آن بزنید گوش نمی‌کردید. حالا هم عوض شده‌اید و هیچ تصمیمی را بدون هماهنگی با برخی نهادها نمی‌گیرید». وی افزود: با رضا صالحی امیری درباره‌ی تشکیل معاونت اطلاع رسانی در دولت جدید صحبت شده بود تا رسانه‌های دولت و سخنگویی دولت زیر مجموعه‌ی او قرار گیرد، اما این هم انجام نشد و حالا فقط در دانشگاه تدریس می‌کند! این فعال سیاسی گفت که «یکی از مرتبطین می‌گفت دولت هیچ برنامه‌ای برای اقتصادش ندارد. حتی برخی مدیران بانک‌های خارجی که برای همکاری اقتصادی به کشور آمده بودند پس از مدتی بلاتکلیفی دست خالی بازگشته‌اند. مدیر یکی از بانک‌های عمان که به دستور سلطان قابوس ۳ بار برای بازگشایی ال سی به ایران آمده است بعد از اینکه از داخل ایران مشخص نکردند باید با که گفت‌وگو کند، دست خالی برگشته است.

حاتمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۷/۲۶ ۱۶:۴۲
این خبر باعث تاسف است و این بدعهدی دکتر روحانی با اصلاح طلبان هرچند جدا شدن اصلاح طلبان از دولت برا 98 و 1400 اصلاحات شاید بهتر باشدو جدایی اعتدال و اصلاحات دیر یا زود باید انجام میشد (355928)
ممد شامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۷/۲۶ ۱۷:۵۳
دارم یواش یواش به این فکر میکنم که ممکنه دست رییس جمهور یه مملکت زیر سنگ برادرش بمونه؟! (355929)