به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۱۳۸۴۴۵

بازیکنان گران قیمت بی‌ارزش!/تصاویر

گروه ورزشی: هزینه گزاف باشگاه‌ها برای جذب یک ستاره همیشه با موفقیت همراه نبوده است.
به‌ گزارش ‌ایسنا، درخشش برخی از بازیکنان در تیم‌های‌شان باعث می‌شود باشگاه‌های دیگر خواهانشان شوند و هر تیمی برای جذب آنها تلاش کند. در این شرایط برای انتقال یک بازیکن هزینه زیادی صرف می‌شود اما همیشه این کار با موفقیت همراه نبوده است. در جهان فوتبال برخی ستاره‌های بزرگ با پیوستن به یک تیم دیگر نتوانسته مانند تیم پیشین خود موفق ظاهر شوند و پس از یک یا دو فصل ناکامی مجبور به ترک باشگاه خود شدند. در ادامه‌ به ۱۰ بازیکنی که با قراردادی به ارزش بیش از ۴۰ میلیون یورو به تیم دیگری پیوستند اما مورد انتظار عمل نکردند، اشاره می‌شود.
اندی کارول – لیورپول (۴۰ میلیون یورو)

او جایگزین فرناندو تورس در لیورپول شد اما تنها یک فصل و نیم پیراهن این تیم را بر تن کرد و فقط ۱۱ گل به ثمر رساند.
مانگالا – منچسترسیتی (۵۰ میلیون یورو)

باشگاه ولخرج سیتی برای مدافع فرانسوی ۵۰ میلیون یورو هزینه کرد اما مطابق انتظار ظاهر نشد و اکنون در والنسیا به صورت قرضی بازی می‌کند.
روبینیو – منچسترسیتی (۴۲ میلیون یورو)

بازیکن برزیلی مادرید را ترک کرد تا در انگلیس پا به توپ شود. او نتوانست در دو تیم مورد نظر موفق باشد.
آندری شوچنکو – چلسی (۴۵ میلیون یورو)

مهاجم اوکراینی زمانی که توپ طلا گرفت، قصد کرد به فوتبال خود در انگلیس ادامه‌ دهد اما در طول دو فصل حضورش در لیگ برتر ناکام بود.
کریستین بنتکه - لیورپول (۴۶ میلیون یورو)

بنتکه، دیگر مهاجمی بود که در لیورپول ناکام ماند. باشگاه انگلیسی برای این بازیکن ۴۶ میلیون یورو هزینه کرد. او تنها ۱۰ گل به ثمر رساند.
گایسکا مندیتا – لاتزیو (۴۸ میلیون یورو)

مندیتا با این انتقال به گران‌ترین بازیکن اسپانیایی آن زمان، تبدیل شد. او تنها یک فصل در ایتالیا بازی کرد و حتی یک گل هم به ثمر نرساند.
داوید لوییس – پاری ‌سن‌ ژرمن (۵۰ میلیون یورو)

باشگاه فرانسوی برای جذب مدافع فرانسوی هزینه زیادی کرد. لوییس در پاری ‌سن‌ ژرمن ناموفق بود و دوباره به تیم سابق خود یعنی چلسی برگشت.
زلاتان ایبراهیموویچ – بارسلونا (۶۶ میلیون یورو)

مهاجم سوئدی یک ستاره در جهان محسوب می‌شد که به بارسلونا پیوست اما نتوانست در تیم پپ گواردیولا دوران موفقی داشته باشد و تنها یک فصل پیراهن آبی‌ اناری‌ها را بر تن کرد.
کاکا – رئال مادرید (۶۵ میلیون یورو)

دارنده توپ طلا میلان را ترک کرد و به مادرید پیوست اما به بن بست خورد.
آنخل دی ماریا -‌ منچستریونایتد (۷۵ میلیون یورو)

بازیکن آرژانتینی جز فوتبالیست‌هایی محسوب می‌شود که در جابه‌جایی‌هایش پول‌های زیادی رد و بدل شده است. او مادرید را ترک کرد و در انگلیس پا به توپ شد اما نتوانست در یونایتد موفق باشد.