به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۱۳۸۴۴۸

اولین گوشی تاشو با دو نمایشگر

گروه اقتصادی: شرکت چینی ZTE اولین گوشی هوشمند تاشو با دو نمایشگر را رسما معرفی کرد.
اولین گوشی تاشو با دو نمایشگر
به گزارش گیزمگ، شرکت زد.تی.ای جدیدترین گوشی جدید خود را به نام "Axon M" که اولین در نوع خود است، طی رویدادی در بروکلین آمریکا به طور رسمی معرفی کرد.آیا این نوع از گوشی، آینده گوشی‌های هوشمند است؟ تاکنون بزرگترین نوآوری‌هایی که در تلفن همراه در سال جاری شاهد آن بوده‌ایم، صفحه نمایش‌های بزرگتر و قاب‌های کوچکتر بوده است، اما شرکت چینی ZTE با استفاده از Axon M، نخستین گوشی قابل انعطاف با صفحه نمایش دوگانه را که باعث می‌شود بسیاری از کاربردهای بالقوه را در اختیار داشته باشد، به طور رسمی معرفی کرد.

شما ‌می‌توانید وب را بر روی یک نمایشگر مرور کنید و روی نمایشگر دیگر در حالی که پیام‌های توییتر روی صفحه در حال حرکت است، یک ایمیل بنویسید یا فیلم ببینید.دو صفحه نمایش وقتی کنار هم قرار می‌گیرند یک صفحه پانورامای 6.75 اینچی با کیفیت تصویر 2160 در 1920 می‌سازند.شاید Axon M برای برنامه‌های تولیدی و چندکاره بیشتر مفید باشد، چرا که به شما این امکان را می‌دهد که در حالت افقی تایپ کنید، بدون اینکه سه چهارم صفحه توسط کیبورد اشغال شود.

ZTE می‌گوید یک حالت لمس سه انگشت دارد که برنامه‌ها را بین دو نمایشگر جابجا می‌کند، یا می‌توانید آنها را طوری تنظیم کنید تا مانند یک صفحه نمایش واحد عمل کنند.بازی‌ها هم مثل دستگاه‌های خانواده Nintendo DS می‌توانند روی هر دو صفحه اجرا شوند.اگر گوشی را به شکل کتابی قرار دهید، می‌توانید با فرد دیگری در سمت مخالف، هر کدام روی یک صفحه بازی کنید. هرچند این نوع تجربه نیاز به تلاش برخی از توسعه دهندگان دارد.