به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۲۷ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۱۳۸۴۹۴
یک نماینده مجلس:

حل مشکل آب نگاه بین المللی می‌خواهد

یک نماینده مجلس گفت: قطعا مشکلات باقیمانده وزارت نیرو با حضور اردکانیان حل خواهد شدو در این راستا دولت و مجلس نیز باید کمک کنند.
حل مشکل آب نگاه بین المللی می‌خواهد
منوچهر جمالی نماینده مردم رودبار در مجلس با بیان اینکه وزارت نیرو یکی از مهمترین وزازرتخانه های کشور بوده و لازم است که حتما کسی در راس این وزارتخانه باشد که توان انجام کار در درجه بالا داشته باشد، اظهار داشت: در حال حاضر در موضع آب تنها نگاه منطقه ای، ناحیه ای و کشوری کافی نیست بلکه باید نگاه بین المللی داشته باشیم.
 
وی با بیان اینکه مسئله آب موضوعی است که در تمام دنیا از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه توجه ها را به خود معطوف داشته، به انتخاب دکتر اردکانیان برای تصدی پست وزارت نیرو اشاره و تصریح کرد: ایشان با تجربه و عالم و فردی است که در داخل کشور و هم در دنیا اعتبار بالایی داشته و در سطح سازمان ملل چهره ای مطرح است و به خوبی می تواند از عهده این مسئولیت سنگین بر آید.
 
جمالی تاکید کرد: قطعا مشکلات باقیمانده وزارت نیرو با حضور اردکانیان حل خواهد شدو در این راستا دولت و مجلس نیز باید کمک کنند.  وی یادآور شد: در حال حاضر موضوع اقتصاد و اشتغال مهمترین موضوعات مبتلا به کشور هستند اما موضوع آب مهمترین نکته ای است که همه باید نسبت به حل این معضل اتفاق نظر داشته و با دقت عمل کنیم.
مرجع : ایلنا
برچسب ها: بحران آب