به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۱۳۸۵۳۲

قاتل اهورا: به دنبال کشتن اهورا نبودم!

گروه حوادث: مظنون به قتل اهورای 2.5 ساله گفت: می خواستم که اهورا از من بترسد لذا او را با سیگار می سوزاندم و اکنون پشیمان هستم زیرا خودم یک دختر 2.5 ساله دارم.
به گزارش ایسنا، ماجرای تلخ و غم انگیز اهورای 2.5 ساله که در جنایتی هولناک به قتل رسید این روزها شهر رشت را در شوک فرو برده است.«مجتبی ق»، مظنون به قتل اهورا در اعترافات خود به عدم حضور مادر این مقتول کوچک در زمان حادثه اشاره کرد و گفت: مادر اهورا هنوز از سر کار به خانه برنگشته بود و من به اتاق اهورا رفتم و در حالی که به حالت خواب و بیدار بود، او را مورد آزار قرار دادم.
قاتل اهورا: من به دنبال کشتن اهورا نبودم
وی با بیان اینکه ناخودآگاه سر اهورا را دو بار به دیوار کوبیده است، افزود: من به دنبال کشتن اهورا نبودم و نمی دانم این اتفاق چگونه افتاد.مظنون به قتل اهورای 2.5 ساله همچنین به سوزاندن بدن این کودک معصوم با سیگار اعتراف کرد و گفت: می خواستم که اهورا از من بترسد لذا او را با سیگار می سوزاندم و اکنون پشیمان هستم زیرا خودم یک دختر 2.5 ساله دارم. در اعترافات مادر اهورا آمده است که با همسر دوم خود در فضای مجازی آشنا و منجر به رخ دادن چنین حادثه هولناکی شده است.پدر اهورا از مراجع قضایی تقاضای اشد مجازات را برای عامل این جنایت کرد و یادآور شد: فقط به دنبال حق اهورا هستم.