به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۲۸ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب : ۱۳۸۵۵۳
یک هشتم نهایی جام حذفی؛

وضعیت قرمز آبی‌ها فعلا سفید شد!

گروه ورزشی: دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازنداران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام‌حذفی با برتری آبی‌پوشان و صعود این تیم به مرحله بعد به پایان رسید.
وضعیت قرمز آبی‌ها فعلا سفید شد!
به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال که دومین دیدار خود با سرمربیگری وینفرد شفر را تجربه می کرد از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز جمعه در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی به مصاف تیم نساجی مازندران رفت که این دیدار با برتری ۲ به یک آبی پوشان به پایان رسید. در این دیدار که در ورزشگاه آزادی و با حضور حدود ۳۰ هزار تماشاگر برگزار شد، آبی پوشان نسبت به دیدار گذشته تفاوت زیادی داشتند و نمایش قابل قبول تری ارائه کردند. با این حال در نیمه اول فقط یک بار توسط فرشید اسماعیلی و در دقیقه ۴۱ به گل رسیدند.

نیمه دوم با برتری نساجی در زمین آغاز شد و شاگردان مهدی پاشازاده با جسارت بیشتری به سمت دروازه استقلال حمله می کردند اما در دقیقه ۵۷ و به دنبال اخراج سرمربی این تیم از کنار زمین کمی روند آنها کند شد. در این دقیقه موعد بنیادی فر به دلیل اعتراض هایی که پاشازاده به قضاوتش داشت او را از کنار زمین اخراج کرد اما پاشازاده حاضر به رفتن روی سکوها نشد و همین امر دقایقی در بازی وقفه ایجاد کرد و داور قصد بیرون آمدن از زمین را داشت که با دخالت مسئولان ادامه بازی صورت گرفت.

این توقف بیشتر به ضرر نساجی شد چرا که روند هجومی و تمرکز آنها از بین رفت و در همان دقیقه رفتن پاشازاده روی سکوها گل دوم را دریافت کردند. علی قربانی در دقیقه ۵۹ گل دوم را برای آبی پوشان به ثمر رساند. درحالی که بازی روال آرامتری را دنبال می کرد در دقیقه ۷۱ محمد اوسانی که دقایقی پیش به زمین آمده بود از تعلل مدافعان استقلال استفاده کرد و گل اول تیمش را وارد دروازه تیم تهرانی کرد. در دقایق باقی مانده تیم نساجی تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی داشت اما در نهایت این استقلال بود که به نخستین پیروزی خود با وینفرد شفر دست یافت و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد.
برچسب ها: جام حذفی استقلال