به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۱۳۸۶۳۸

دفاع دونالد ترامپ از توئیت‌هایش

گروه بین الملل: رئیس‌جمهوری آمریکا از استفاده مکررش از توئیتر دفاع کرد و گفت که ممکن بود بدون استفاده از آن در انتخابات ریاست جمهوری 2016 پیروز نشود.
دفاع دونالد ترامپ از توئیت‌هایش
به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری فاکس نیوز گفت:‌ من با استفاده از رسانه‌های اجتماعی به ویژه توئیتر پوشش خبری نادرست رسانه‌ها را دور می‌زنم و به صورت مستقیم با مخاطبانم در ارتباط هستم. توئیت کردن مثل تایپ کردن است. زمانیکه من مطلبی را تایپ می‌کنم مردم سریعا آن را می‌خوانند.
ترامپ همچنین حساب‌های کاربری در توئیتر، فیسبوک و اینستاگرام را یک پلتفورم فوق‌العاده دانست و گفت: زمانیکه شخصی چیزی درباره من می‌گوید می‌توانم سریع آن را ببینم.رهبران جمهوری خواه آمریکایی مکررا به ترامپ تاکید کرده‌اند تا بیش از حد از توئیتر استفاده نکند یا آن را کنار بگذارد.ترامپ از توئیتر برای ارسال مطالبی در انتقاد از رسانه‌های خبری و مخالفان سیاسی استفاده می‌کند و اکثر توئیت‌هایش هم اوایل صبح یا ساعات پایانی عصر هستند.وی باب کورکر، سناتور آمریکایی را با یکسری از توئیت‌هایش مورد انتقاد قرار داد و باعث شد تا سناتور کورکر به واکنش بپردازد و بنویسد: شرم آور است که کاخ سفید به محلی برای نگهداری از سالمندان بدل شده است. جان کلی، رئیس دفتر کارکنان کاخ سفید نیز گفته است که برخی افراد وی را به خاطر ناکامی در کنترل توئیت‌های ترامپ مورد سرزنش قرار داده‌اند.
برچسب ها: ترامپ توییتر