به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۱۳۸۶۳۹

آزار دختر ۳ ساله با آب جوش

گروه حوادث: پدر و مادر حكيمه سه ساله هر دو نشئه و خمارند. دخترشان بر اثر سهل انگاري آنها سوخته و از او براي تكديگري در سر چهار راه استفاده مي‌كنند.
اين زن و شوهر معتاد ٦ فرزند دارند كه هيچ كدام از بچه‌ها شناسنامه ندارند و نتواسته‌اند به مدرسه بروند.يك مددكار اجتماعي از موسسه‌اي خيريه براي سركشي به اين خانواده مراجعه كرد و درباره وضعيت اين افراد گفت: «حكيمه سه ساله دخترك معصوم خانواده زير ملحفه‌اي پيچيده شده بود و ناله مي‌كرد و وقتي ملحفه را كنار زدم با بدن سوخته حكيمه روبه‌رو شدم. تاول‌هاي بزرگ بر بدن حكيمه باعث خونريزي و بوي تعفن شده بود و اين در حالي بود كه پدر و مادر او هم از اين موضوع اطلاع داشتند اما خماري و نشئگي مواد نمي‌گذاشت آنها كاري براي دخترشان كنند.»
 
او ادامه داد: «به محض مشاهده اين صحنه موضوع را از طريق مادر حكيمه پيگيري كردم كه مشخص شد چند روز پيش بر اثر سهل انگاري والدين خمار با آب داغ سوخته است. به اين ترتيب با هماهنگي موسسه و يكي از بيمارستان‌هاي تهران، حكيمه با وجود ممانعت پدر و مادرش به بيمارستان منتقل و مشخص شد كه ١٢درصد سوختگي عميق پيدا كرده است.»به گفته او، چند روز بعد، پدر و مادر حكيمه به بيمارستان مراجعه و فرزند خود را پس از عمل جراحي ترخيص، او را با همان حال، براي ادامه تكديگري به همراه خود مي‌برند و اجازه نمي‌دهند دوران نقاهت حكيمه به اتمام برسد. پس از اين برخورد پدر و مادر، اقدامات قانوني از طريق موسسه و با هماهنگي بهزيستي انجام و با توجه به شرايط خانواده و استفاده از حكيمه براي تكدي گري، او به بهزيستي سپرده كه متاسفانه چند روز بعد با دستور قاضي كودك به خانواده باز گردانده شد.»