به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۱۳۸۶۷۱

تقدیم مدال‌های آرزو حکیمی به استادشجریان

گروه ورزشی: بانوی المپیکی قایقرانی ایران بعد از درخشش در رقابت‌های قهرمانی آسیا هرچهار مدال خود را در این تورنمنت به "خسرو آواز ایران" اهدا کرد.
تقدیم مدال‌های آرزو حکیمی به استادشجریان
آرزو حکیمی که در المپیک لندن حاضر بود در رقابت‌های قهرمانی آسیا به یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز رسید و به خوبی درخشید. او در پایان این مسابقات و پس از بازگشت به کشور تمام مدال‌هایش را به استاد محمدرضا شجریان، خسرو آواز ایران تقدیم کرد. حکیمی درباره این موضوع گفت: همه ایرانی‌ها موسیقی سنتی را با نام استاد شجریان می‌شناسند. صدای دلنشین ایشان روزها و شب‌های بسیاری از ما را پر کرده و من نیز به شخصه قبل و بعد از هر مسابقه‌ام با صدای آقای شجریان به آرامش می‌رسم. در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین نیز که به هر حال فشار زیادی روی من بود با صدای بی‌نظیر استاد به آرامش رسیدم و توانستم نتایج خوبی بگیرم.

او افزود: خبر بیماری استاد شجریان همه ما را آزرده خاطر کرد و قطعا همه نگران سلامت ایشان بودیم و هستیم. امیدوارم که عمر با برکتشان ادامه دار شود و ما سال‌های سال صدای خسرو آواز ایران را بشنویم. من قبل از مسابقات این تصمیم را گرفتم که تمام مدال‌هایم در قهرمانی آسیا را به استاد شجریان تقدیم کنم تا با این پیام به ایشان بگویم حتی نسل جوانان ایران هم ارادت زیادی به ایشان دارند و خودشان را در کنارشان می‌بینند. آرزوی سلامت کامل برای استاد دارم و امیدوارم که این پیشکش کوچک را از من قبول کنند. آرزو حکیمی در مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ موفق به کسب ۱ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۲ مدال برنز شد.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: استاد شجریان